Інституційний репозитарій ЗНУ

Управління системою маркетингових комунікацій на ПАТ «Укрпошта»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Землянкін, Микола Павлович
dc.date.accessioned 2020-12-07T10:10:04Z
dc.date.available 2020-12-07T10:10:04Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3320
dc.description Землянкін М. П. Управління системою маркетингових комунікацій на ПАТ «Укрпошта» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. М. Григор’єв. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 66 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 66 с., 23 рис., 20 табл., 50 джерел. Метою роботи є – висвітлення актуальних теоретичних і практичних питань комунікативні засади ефективного менеджменту підприємства; спроба розробити стратегію як основу для вибору альтернативи, яка зумовлює природу та напрямки організації комунікацій як поза межами, так і в середині підприємства. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є Українське державне підприємство поштового зв’язку (УДППЗ) «Укрпошта». Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є фінансові ресурси Українського державного підприємства поштового зв’язку (УДППЗ) «Укрпошта». Методи дослідження: описовий, аналітичний. Специфіка роботи – у загальному аналізі динаміки розвитку поштового зв’язку в країні та у світі, а також більш детальної діагностиці розвитку комунікативних засад ефективного менеджменту запорізького підприємства uk
dc.description.abstract EN : Master’s work: 66 pages, 23 figures, 20 tables, 50 sources. The purpose of the work is to highlight the topical theoretical and practical issues communicative principles of effective management of the enterprise; an attempt to develop a strategy as a basis for choosing an alternative that determines the nature and directions of communication organization both outside and inside the enterprise. The subject of the study of qualification work is the Ukrainian state postal enterprise (UDSPP) «UkrPoshta». The subject matter of the study of qualification work is the financial resources of the Ukrainian state-owned postal service enterprise (UDPS) «UkrPoshta». Research methods: descriptive, analytical. Specificity of work – in the general analysis of dynamics of development of postal communication in the country and in the world, and also more detailed diagnostics of development of communicative bases of effective management of the Zaporozhye enterprise uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject комунікація uk
dc.subject логістика uk
dc.subject реклама uk
dc.subject efficiency uk
dc.subject communication uk
dc.subject logistics uk
dc.subject advertising uk
dc.title Управління системою маркетингових комунікацій на ПАТ «Укрпошта» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу