Інституційний репозитарій ЗНУ

Особливості процесу виходу ТОВ «Крок ГТ» на зовнішній ринок

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузнєцова, Юлія Олексіївна
dc.date.accessioned 2020-12-07T10:19:08Z
dc.date.available 2020-12-07T10:19:08Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3323
dc.description Кузнєцова Ю. О. Особливості процесу виходу ТОВ «Крок ГТ» на зовнішній ринок : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник В. В. Томарева-Паталахова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 70 с., 16 рис., 15 табл., 1 додатків, 50 джерел. Предмет дослідження: сукупність теоретичних та практичних аспектів оцінки передумов виходу підприємства на зовнішні ринок. Об’єкт дослідження: товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ) «Крок ГТ». Мета роботи – надати оцінку передумовам виходу ТОВ «Крок ГТ» та міжнародний ринок та сформулювати основні напрями вдосконалення управління діяльністю підприємства. Методи дослідження: описовий, аналітичний, моделювання. Специфіка роботи – у детальному аналізі конкурентних переваг підприємства, як основи виходу на зовнішній ринок. Під час написання роботи було проведено аналіз основних тенденцій діяльності підприємства важкої промисловості України; проведений аналіз ринку та оцінка стратегії формування переваг на промисловому підприємстві ТОВ «Крок ГТ». Проаналізовано умови виникнення конкурентоспроможності на базі підприємства суб’єкта ЗЕД; проаналізовано економіко-організаційні характеристики підприємства ТОВ «Крок ГТ». А також запропоновано шляхи вдосконалення стратегії формування конкурентних переваг на підприємстві ТОВ «Крок ГТ». Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці пропозицій щодо активізації використання конкурентних переваг підприємства, які можуть бути використані у практичній діяльності ТОВ «Крок ГТ». uk
dc.description.abstract EN : Master’s thesis: 70 p., 16 fig., 15 tab., 1 supplements, 50 sources. Subject of the research: a set of theoretical and practical assessment aspects of background for entry into the external market. Object of the research: Limited Liability Company «Krok GT». Purpose of the research — to provide assessment of background for the entry of LLC «Krok GT» into the international market and formulate the main directions of improving the management of the company. Methods of the research: descriptive, analytical, modeling. Specificity of the research — the detailed analysis of the company’s competitive advantages as the basis for the entry into the external markets. While writing the thesis it have been conducted analysis of the main trends of the leading enterprises in the heavy industry of Ukraine; it have been conducted market analysis and assessment of the strategy for advantages generation in the industrial enterprise LLC «Krok GT». It have been analyzed the conditions of competitiveness based on the enterprise – the entity engaged in foreign economic activities; it have been analyzed economic and organizational characteristics of the enterprise LLC «Krok GT». And also it have been suggested the ways to improve the strategies of creating the competitive advantages in the enterprise LLC «Krok GT». The practical significance of the obtained results is in the development of proposals as to enhancement of the enterprise competitive advantages, which can be used in the activities of LLC «Krok GT». uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject зовнішній ринок uk
dc.subject передумови uk
dc.subject конкурентні переваги uk
dc.subject персонал uk
dc.subject external market uk
dc.subject background uk
dc.subject competitive advantages uk
dc.subject staff uk
dc.title Особливості процесу виходу ТОВ «Крок ГТ» на зовнішній ринок uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу