UA : Кваліфікаційна робота магістра: 100 с., 25 рис., 18 табл., 50 джерел.
Об’єкт дослідження: цінова політика публічного акціонерного товариства «Запоріжсталь».
Мета дослідження: розкриття теоретичних основ ціноутворення та цінової політики підприємства, визначення на основі аналізу механізму оптимізації цінової політики, одного з провідних промислових лідерів-виробників, що діє на вітчизняному та міжнародному ринках – ПАТ «Запоріжсталь», та шляхів подальшого її вдосконалення.
Методи дослідження – історичний, логічний, аналітичний, описовий, порівняльний, розрахунковий.
Специфіка даної роботи полягає в дослідженні сучасних принципів, на яких ґрунтується цінова політика підприємства, факторів та методів, що впливають на її ефективність
Проведено аналіз зовнішньоекономічних операцій, визначено позиціонування підприємства на ринку, проаналізовано ефективність цінової політики підприємства, надано пропозиції щодо її покращення.
EN : Master's qualification work: 100 pages, 25 figures, 18 tables, 50 sources.
Object of research: price policy of public joint-stock company "Zaporizhstal".
Purpose of the research: disclosure on the basis of theoretical bases of pricing and pricing policy of the enterprise, determination based on analysis of the mechanism of price policy optimization, one of the leading car manufacturers operating in the domestic and international markets - PJSC "Zaporizhstal" and ways of its further improvement.
Research methods - historical, logical, analytical, descriptive, comparative, calculated.
The specifics of this work is to study the modern principles on which the pricing policy of the company, factors and methods that affect its effectiveness
The analysis of foreign economic operations is carried out, the positioning of the enterprise on the market is determined, the effectiveness of the enterprise's pricing policy is analyzed, and proposals for its improvement are presented.