ZNU Institutional Repository

Формування клієнтоорієнтованої політики торгово-промислового підприємства ТОВ Альта Гурме Груп на ринку кави

Show simple item record

dc.contributor.author Містюк, Валерія Юріївна
dc.date.accessioned 2020-12-08T13:38:55Z
dc.date.available 2020-12-08T13:38:55Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3342
dc.description Містюк В. Ю. Формування клієнтоорієнтованої політики торгово-промислового підприємства ТОВ Альта Гурме Груп на ринку кави : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник К. В. Сухарева. Заппоріжжя : ЗНУ, 2020. 129 с. uk
dc.description.abstract UA : За умов поглиблення соціально-скономічних протиріч у розвитку сучаєної економіки ма тлі загострення політичних конфліктів виникає необхідність підтримки конкурентоспроможності та стабільності діяльності вітчизняних підприємстье з виробництва кави. Зважаючи на це особливо актуальними стають поглиблення теоретичних підходів і розробка практичних рекомендацій щодо визначення суті клієнтоорієнтованої політики торговельно-промислового підприємства, методій її оцінювання та впровадження у виробничо-комерційну діяльність. Тема: «Формування клієнторієнтованої політики торгово-промислового підприємства на ринку кави», є дуже актуальна в наш час. Метою роботи є аналіз клієнтоорієнтованої політики торговельно-промислового підприємства на українському ринку кави на базі фабрики по виробництву кави Ізіа.. Об'єктом дослідження є методи збільшення та покращення кліїєнтоорієнтовної політки на українському ринку, зокрема ТОВ «Ізіа». Предметом дослідження є теоретико-методичниї положення формування клієнтоорієнтованої політики підприємств з виробництва кави. uk
dc.description.abstract EN : Given the deepening of socio-economic contradictions in development The current economy is experiencing an escalation of political conflicts the need to maintain competitiveness and stability domestic coffee enterprise. Due to this, deepenings become especially relevant theoretical approaches and development of practical recommendations for definition the essence of customer-oriented policy of a commercial and industrial enterprise, methods of its evaluation and implementation in production and commercial activities. Topic: "Formation of customer-oriented trade and industrial policy enterprises in the coffee market "is very relevant today. The purpose of the work is analysis of customer-oriented policy of a commercial and industrial enterprise on the Ukrainian coffee market on the basis of the coffee factory Izia .. The object of research are methods of increase and improvement customer-oriented policy on the Ukrainian market, in particular Izia LLC. The subject of research is the theoretical and methodological provisions formation of customer-oriented policy of coffee production enterprises. uk
dc.language.iso uk uk
dc.title Формування клієнтоорієнтованої політики торгово-промислового підприємства ТОВ Альта Гурме Груп на ринку кави uk
dc.title.alternative Formation of Customer-Centered Policy of Commercial and Industrial Enterprise LLC Alta Gurme Group at the Market of Coffee uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics