ZNU Institutional Repository

Організаційно-управлінський механізм формування ефективної системи просування продукції на ПАТ «Дніпроспецсталь»

Show simple item record

dc.contributor.author Громов, Роман Васильович
dc.date.accessioned 2020-12-09T08:47:39Z
dc.date.available 2020-12-09T08:47:39Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3346
dc.description Громов Р. В. Організаційно-управлінський механізм формування ефективної системи просування продукції на ПАТ «Дніпроспецсталь» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Оргієць. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 104 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 104 с., 9 рис., 14 табл., 67 джерел. Об’єкт дослідження: ПАТ «Дніпроспецсталь» Предмет дослідження: Збутова політика ПАТ «Дніпроспецсталь» Мета роботи – визначення ефективних стратегій просування металургійної продукції на зовнішніх та національному ринках для ПАТ »Дніпроспецсталь» Методи дослідження: описовий, аналітичний, порівняльний. Специфіка роботи полягає в тому, що висновки та пропозиції базуються на вивченні світової практики організації збутової політики підприємства. Під час написання роботи були виявлена сутність збутової політики, проаналізовано стратегічні підходи до організації збутової політики, виявлено конкурентне середовище, зроблені пропозиції щодо удосконаленню збутової політики ПАТ «Дніпроспецсталь». uk
dc.description.abstract EN : Master’s qualification work: 104 pages, 9 pictures, 14 tables, 67 sources. Object of study: PJSC «Dniprospetsstal». Subject of research: Sales policy of PJSC «Dniprospetsstal». Purpose - to determine effective strategies for promoting metallurgical products in foreign and national markets for PJSC «Dniprospetsstal». Research methods: descriptive, analytical, comparative. Specificity of the work is that the conclusions and proposals are based on the study of the world practice of organization of marketing policy of the enterprise. During the writing of the paper, the essence of marketing policy was revealed, strategic approaches to the organization of marketing policy were analyzed, the competitive environment was identified, proposals were made to improve the marketing policy of PJSC «Dneprspetsstal». uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject металопродукція uk
dc.subject товар uk
dc.subject товарний асортимент uk
dc.subject metal products uk
dc.subject goods uk
dc.subject commodities uk
dc.title Організаційно-управлінський механізм формування ефективної системи просування продукції на ПАТ «Дніпроспецсталь» uk
dc.title.alternative Organizational and Managerial Mechanism of Formation of Effective System of Product Promotion at PJSC “Dniprospetsstal” uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics