Інституційний репозитарій ЗНУ

Стратегічне управління мережею ТОВ «АТБ-Маркет» в сфері продуктового рітейлу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Прасоловa, Вікторія Віталіївна
dc.date.accessioned 2020-12-09T10:14:23Z
dc.date.available 2020-12-09T10:14:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3353
dc.description Прасолова В. В. Стратегічне управління мережею ТОВ «АТБ-Маркет» в сфері продуктового рітейлу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник А. С. Чкан. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 68 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 68 с., 30 рис., 15 табл., 47 джерел. Об’єкт дослідження: теоретико-методичні та практичні аспекти стратегічного розвитку мережевого підприємства ТОВ «АТБ-Маркет» в сфері продуктового рітейлу. Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів розробки стратегії розвитку ТОВ «АТБ-Маркет» як лідера продуктового рітейлу. Мета дослідження: визначення сутності та особливостей розробки та реалізації стратегії розвитку підприємства-лідера сфери продуктового рітейлу ТОВ «АТБ-Маркет». Методи дослідження: теоретичне узагальнення та порівняння, статистичний аналіз, системний підхід, матричний, формалізації та економіко-математичного моделювання. В роботі студентом визначено, що в діяльності підприємства важливе значення має його стратегічна орієнтація. В процесі діяльності на різних етапах підприємство обирає певну стратегічну альтернативу, яка сприяє досягненню найбільшого рівня розвитку. Для торговельних підприємств важливим аспектом діяльності є саме маркетинг, метою якого є розробка ефективної продуктової, цінової та збутової політик, сукупності заходів з просування продукції та бренду. Здобувачем проаналізовано поняття рітейлу, його місце в сфері торгівлі. Визначено сучасний стан та тенденції розвитку сфери продуктового рітейлу в Україні. В якості об’єкта дослідження обрано лідера продуктового рітейлу крани ТОВ «АТБ-Маркет», яке активно функціонує на ринку, що підтверджується основними показниками: загальний обсяг товарообороту, географія діяльності, кількість торгових точок, обсяг товарообороту на 1 м2 торгової площі, кількість споживачів. В роботі визначено, що в основою стратегічного управління є аналіз факторів зовнішнього та внутрішнього середовищ підприємства, впливу основних чинників та факторів на ого діяльність. В рамках аналізу зовнішнього середовища в роботі узагальнено основні характеристики сучасного споживача ТОВ «АТБ-Маркет» та способи його впливу на підприємство. Також в роботі визначено конкурентні позиції підприємства відносно найближчих конкурентів. В рамках аналізу внутрішнього середовища досліджено показники фінансової діяльності, заходи щодо управління персоналом та маркетинговою діяльністю в розрізі елементів комплексу маркетингу: товарна політика, цінова, збутова, просування. На основі проведеного ґрунтовного аналізу з використанням матричного методу SPACE запропоновано стратегію розвитку ТОВ «АТБ-Маркет» в сфері продуктового рітейлу. uk
dc.description.abstract EN : Thesis for the Master’s Degree: 68 p., 30 fig., 15 tab., 47 sources. The object of the research: theoretical, methodical and practical aspects of strategic management of development of the ATB-Market LLC chain in the field of food retailing The subject of the research: a set of theoretical, methodological and practical aspects of strategic management of development of the ATB-Market LLC chain as the leader of the field of food retailing. The purpose of the Thesis for the Master’s Degree is to determine the essence and features of strategy of development of the leader of the field of food retailing the ATB-Market LLC Chain. The research methods: theoretical generalizations and comparisons, statistical analysis, matrix methods, formalize, economic and mathematical modeling. In the Thesis for the Master’s Degree author defined the essence of the strategic management, its role in the activity of enterprise. In the process of activity the enterprise always chooses a strategic alternative that helps to achieve the highest level of development. For commercial enterprises an important aspect of the activity is marketing. The main purpose of marketing is the developing of product, price, sales and promotion policies. The author defined the essence of the retail, its role in the sphere of trade. In the thesis the results and trends of the field of food retailing of Ukraine are analyzed. As the object of the Thesis for the Master’s Degree the ATB-Market LLC is chosen. The chain is the leader of the market of food retailing in accordance to the main indexes: total turnover, geography of activity, number of outlets, turnover per 1 m2 of retail space, number of consumers. In the thesis is determined that the basis of strategic management is the analysis of factors of external and internal environments, the influence of the main factors of environments on the activity of enterprise. As the factor of the external environment the consumers of ATB-Market LLC are analyzed, their influence on the activity of enterprise is determined. Also in the work the competitive positions of the enterprise in relation to the nearest competitors are defined. As the factor of the internal environment the financial activity, personnel and marketing-mix (product, price, sale, promotion) activity are analyzed. As the results of analysis on the base of SPACE-analysis the strategy of development of the ATB-Market LLC chain as the leader of the field of food retailing is proposed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject рітейл uk
dc.subject торгівельна мережа uk
dc.subject дискаунтер uk
dc.subject асортимент uk
dc.subject retail uk
dc.subject trade chain uk
dc.subject discounter uk
dc.subject marketing uk
dc.title Стратегічне управління мережею ТОВ «АТБ-Маркет» в сфері продуктового рітейлу uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу