ZNU Institutional Repository

Шляхи удосконалення роботи «ВФ Рітейл» з замовниками та постачальниками в умовах кризи

Show simple item record

dc.contributor.author Дубинда, Володимир Олександрович
dc.date.accessioned 2020-12-10T08:59:23Z
dc.date.available 2020-12-10T08:59:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3365
dc.description Дубинда В. О. Шляхи удосконалення роботи «ВФ Рітейл» з замовниками та постачальниками в умовах кризи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник К. В. Петрова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 68 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 68 сторінок, 17 рисунків, 29 таблиць, 55 джерел. Об'єкт дослідження: робота «ВФ Рітейл» с замовниками та постачальниками в умовах кризи. Предмет дослідження: теоретичні та практичні аспекти роботи с замовниками та постачальниками в умовах кризи підприємства роздрібної торгівлі на прикладі компанії «ВФ Рітейл». Мета дослідження: шляхи удосконалення роботи «ВФ Рітейл» с замовниками та постачальниками в умовах кризи. Методи дослідження: порівняльний аналіз, статистичний аналіз, теоретичне узагальнення та порівняння. Специфіка даного дослідження полягає у вирішені наступних основних задач: проаналізовано теоретичні аспекти роботи с замовниками та постачальниками; здійснено аналіз економічних характеристик «ВФ Рітейл»; а також проаналізовано організаційне забезпечення взаємодії «ВФ Рітейл» із замовниками та постачальниками; здійснено оцінку роботи с замовниками та постачальниками компанії «ВФ Рітейл»; - варіанти підвищення ефективності роботи з постачальниками; - методи підвищення ефективності роботи з замовниками. В роботі проведено загальний аналіз роботи «ВФ Рітейл» с замовниками та постачальниками. Визначено ефективність роботи, а також проблеми у роботі с замовниками. Представлені в кваліфікаційній роботі рекомендації щодо удосконалення міжнародної закупівельної діяльності за рахунок оптимізації асортименту підприємства були представлені на розгляд керівному складу ТОВ «ВФ Рітейл», де було визнано можливість практичного застосування в майбутньому окремих заходів, розробленого проекту та пропозицій щодо удосконалення закупівельної діяльності підприємств. Можливими напрямами продовження досліджень можуть бути альтернативні підходи до оптимізації міжнародної закупівельної діяльності на підприємстві. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work - 68 pages, 17 figures, 29 tables, 55 sources. Object of research: work of "VF Retail" with customers and suppliers in a crisis. Subject of research: theoretical and practical aspects of work with customers and suppliers in the crisis of the retail trade on the example of the company "VF Retail". The purpose of the study: ways to improve the work of "VF Retail" with customers and suppliers in a crisis. Research methods: comparative analysis, statistical analysis, theoretical generalization and comparison. The specificity of this study is to solve the following main tasks: analyzed the theoretical aspects of working with customers and suppliers; the analysis of economic characteristics of "VF Retail" is carried out; and also the organizational support of interaction of "VF Retail" with customers and suppliers is analyzed; evaluation of work with customers and suppliers of VF Retail was carried out; - options to increase the efficiency of work with suppliers; - methods to increase the efficiency of work with customers. The general analysis of VF Retail's work with customers and suppliers is carried out in the work. The efficiency of work, as well as problems in working with customers are identified. Presented in the qualification work recommendations for improving international procurement by optimizing the range of the company were presented to the management of LLC "VF Retail", which recognized the possibility of practical application in the future of certain measures, developed project and proposals to improve procurement. Possible areas for further research may be alternative approaches to optimizing international procurement at the enterprise. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject роздрібна торгівля uk
dc.subject закупівельна логістика uk
dc.subject збутова логістика uk
dc.subject retail trade uk
dc.subject procurement logistics uk
dc.subject sales logistics uk
dc.title Шляхи удосконалення роботи «ВФ Рітейл» з замовниками та постачальниками в умовах кризи uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics