dc.contributor.author |
Сушко, Анастасія Костянтинівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-10T09:07:17Z |
|
dc.date.available |
2020-12-10T09:07:17Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3367 |
|
dc.description |
Сушко А. К. Корпоративна культура як основа іміджу мережі «АТБ» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Є. В. Маказан. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 61 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Кваліфікаційна робота магістра: 61 с., 2 табл., 6 рис., 50 джерел.
Об’єктом дослідження є корпоративна культура підприємства ТОВ «АТБ-маркет».
Предметом дослідження є теоретико-методичні та науково-практичні аспекти положення щодо вдосконалення корпоративної культури ТОВ «АТБ-маркет».
Метою кваліфікаційної роботи магістра є дослідження теоретичних та методичних засад, впливу іміджу ТОВ «АТБ-маркет» і корпоративної культури мережі.
Методи дослідження: системно-структурний аналіз; метод аналізу і синтезу; порівняльний і графічний.
Відповідно до поставленої мети, було визначено такі основні задачі кваліфікаційної роботи магістра:
- визначити складові корпоративної культури та методологію її розробки;
- дослідити господарську діяльність ТОВ «АТБ-маркет»;
- проаналізувати імідж як складову корпоративної культури мережі ТОВ «АТБ-маркет»;
- визначити шляхи вдосконалення іміджу та корпоративної культури ТОВ «АТБ-маркет».
Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці пропозицій щодо вдосконалення підприємства ТОВ «АТБ-маркет» на зовнішньоекономічну діяльність, які можуть бути використані у практичній діяльності підприємства. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : Master's qualification work: 61 pages, 2 tables, 6 figures, 50 sources.
The object of the study is the corporate culture of the company «ATB-Market».
The subject of the research is theoretical-methodical and scientific-practical aspects of the provision on improving the corporate culture of ATB-Market LLC.
The purpose of the master's qualification work is to study the theoretical and methodological principles, the impact of the image of ATB-Market LLC corporate culture of the network.
Research methods: system-structural analysis; method of analysis and synthesis; comparative and graphic.
In accordance with the set goal, the following main tasks of the master's qualification work were defined:
- identify the components of corporate culture and methodology of its development;
- to investigate the economic activity of ATB-Market LLC;
- analyze foreign experience in the image of supermarkets,
- to identify ways to improve the corporate culture of ATB-Market LLC.
The practical significance of the obtained results lies in the development of proposals for the improvement of the enterprise LLC «ATB-Market» for foreign economic activity, which can be used in the practical activities of the enterprise. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
корпоративна культура |
uk |
dc.subject |
імідж |
uk |
dc.subject |
супермаркет |
uk |
dc.subject |
дискаунтер |
uk |
dc.subject |
corporate culture |
uk |
dc.subject |
image |
uk |
dc.subject |
supermarket |
uk |
dc.subject |
discounter |
uk |
dc.title |
Корпоративна культура як основа іміджу мережі «АТБ» |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |