Інституційний репозитарій ЗНУ

Корпоративна культура як основа іміджу мережі «АТБ»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сушко, Анастасія Костянтинівна
dc.date.accessioned 2020-12-10T09:07:17Z
dc.date.available 2020-12-10T09:07:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3367
dc.description Сушко А. К. Корпоративна культура як основа іміджу мережі «АТБ» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Є. В. Маказан. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 61 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 61 с., 2 табл., 6 рис., 50 джерел. Об’єктом дослідження є корпоративна культура підприємства ТОВ «АТБ-маркет». Предметом дослідження є теоретико-методичні та науково-практичні аспекти положення щодо вдосконалення корпоративної культури ТОВ «АТБ-маркет». Метою кваліфікаційної роботи магістра є дослідження теоретичних та методичних засад, впливу іміджу ТОВ «АТБ-маркет» і корпоративної культури мережі. Методи дослідження: системно-структурний аналіз; метод аналізу і синтезу; порівняльний і графічний. Відповідно до поставленої мети, було визначено такі основні задачі кваліфікаційної роботи магістра: - визначити складові корпоративної культури та методологію її розробки; - дослідити господарську діяльність ТОВ «АТБ-маркет»; - проаналізувати імідж як складову корпоративної культури мережі ТОВ «АТБ-маркет»; - визначити шляхи вдосконалення іміджу та корпоративної культури ТОВ «АТБ-маркет». Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці пропозицій щодо вдосконалення підприємства ТОВ «АТБ-маркет» на зовнішньоекономічну діяльність, які можуть бути використані у практичній діяльності підприємства. uk
dc.description.abstract EN : Master's qualification work: 61 pages, 2 tables, 6 figures, 50 sources. The object of the study is the corporate culture of the company «ATB-Market». The subject of the research is theoretical-methodical and scientific-practical aspects of the provision on improving the corporate culture of ATB-Market LLC. The purpose of the master's qualification work is to study the theoretical and methodological principles, the impact of the image of ATB-Market LLC corporate culture of the network. Research methods: system-structural analysis; method of analysis and synthesis; comparative and graphic. In accordance with the set goal, the following main tasks of the master's qualification work were defined: - identify the components of corporate culture and methodology of its development; - to investigate the economic activity of ATB-Market LLC; - analyze foreign experience in the image of supermarkets, - to identify ways to improve the corporate culture of ATB-Market LLC. The practical significance of the obtained results lies in the development of proposals for the improvement of the enterprise LLC «ATB-Market» for foreign economic activity, which can be used in the practical activities of the enterprise. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject корпоративна культура uk
dc.subject імідж uk
dc.subject супермаркет uk
dc.subject дискаунтер uk
dc.subject corporate culture uk
dc.subject image uk
dc.subject supermarket uk
dc.subject discounter uk
dc.title Корпоративна культура як основа іміджу мережі «АТБ» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу