ZNU Institutional Repository

Просування продукції ПрАТ «Дніпроспецсталь» в умовах економічної кризи

Show simple item record

dc.contributor.author Усатюк, Альона Олегівна
dc.date.accessioned 2020-12-12T08:46:26Z
dc.date.available 2020-12-12T08:46:26Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3375
dc.description Усатюк А. О. Просування продукції ПрАТ «Дніпроспецсталь» в умовах економічної кризи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Головань. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 86 с. uk
dc.description.abstract UA : Актуальність теми кваліфікаційної роботи магістра “Просування продукції ПрАТ «Дніпроспецсталь в умовах економічної кризи» зумовлена зростанням кризи перевиробництва на міжнародному ринку сталі та необхідністю використання нових способів просування інтересів підприємства, організації продаж готової продукції, реклами тощо. Мета дослідження – проаналізувати систему продаж на іноземних ринках та оптимізувати продаж легованої сталі для підприємства ПрАТ “Дніпроспецсталь”. Для досягнення мети необхідно вирішити наступні завдання: проаналізувати стан справ в металургійній галузі та на ринку металургійної продукції, запропонувати методичний апарат для аналізу потенціалу на основі одиничних показників – факторів якості на іноземних ринках, дати організаційно-економічну характеристику об’єкту дослідження, проаналізувати основні аспекти конкурентної спроможності підприємства, застосувати економіко-математичний апарат для обґрунтування активності на основних ринках, де відбуваються продаж підприємства. Об’єкт дослідження кваліфікаційної роботи – Приватне акціонерне товариство “Дніпроспецсталь”. Предмет дослідження – господарська та зовнішньоекономічна діяльність підприємства ПрАТ “Дніпроспецсталь” за період з 2014 по 2018 роки. uk
dc.description.abstract EN : The urgency of the topic of the master's qualification work "Promotion of products of PJSC" Dniprospetsstal in the economic crisis "is due to the growing crisis of overproduction in the international steel market and the need to use new ways to promote the interests of the company, sales of finished products, advertising and more. The purpose of the study is to analyze the sales system in foreign markets and optimize the sale of alloy steel for the company PJSC "Dniprospetsstal". To achieve this goal it is necessary to solve the following tasks: to analyze the state of affairs in the metallurgical industry and the market of metallurgical products, to offer a methodological apparatus for capacity analysis based on individual indicators - quality factors in foreign markets, to give organizational and economic characteristics competitiveness of the enterprise, to use the economic and mathematical apparatus to justify the activity in the main markets where the sale of the enterprise takes place. The object of study of the qualification work - Private Joint Stock Company "Dniprospetsstal". The subject of research - economic and foreign economic activity of the enterprise PJSC "Dniprospetsstal" for the period from 2014 to 2018. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject металопродукція uk
dc.subject підприємство uk
dc.subject акціонерне товариство uk
dc.subject metal products uk
dc.subject enterprise uk
dc.subject joint stock company uk
dc.title Просування продукції ПрАТ «Дніпроспецсталь» в умовах економічної кризи uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics