ZNU Institutional Repository

Маркетингові інструменти просування імпортної продукції ТОВ «ЕЛЬДОРАДО»

Show simple item record

dc.contributor.author Ушкало, Дмитро Олегович
dc.date.accessioned 2020-12-12T12:48:23Z
dc.date.available 2020-12-12T12:48:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3404
dc.description Ушкало Д. О. Маркетингові інструменти просування імпортної продукції ТОВ «ЕЛЬДОРАДО» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник К. В. Сухарева. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 66 с. uk
dc.description.abstract UA : Метою роботи є вдосконалення і впровадження сучасних інтернет-технологій для просування імпортної продукціїї ТОВ «ЕЛЬДОРАДО» за допомогою соціальних мереж. Об’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингові інструменти просування імпортної продукції ТОВ «ЕЛЬДОРАДО». Предметом дослідження є маркетингових інструментів просування імпортної продукції ТОВ «ЕЛЬДОРАДО у сучасних умовах ринкового становища України. Методи дослідження. У процесі дослідження шляхів удосконалення маркетингової діяльності торгово-посередницького підприємства застосовувалися: методи економічного і статистичного аналізу, групування, метод порівняння, метод експертних оцінок. Результати дослідження було прийнято до розгляду підприємством «ТОВ ЕЛЬДОРАДО» для забезпечення удосконалення маркетингової діяльності. uk
dc.description.abstract EN : The purpose of the work is to improve and implement modern Internet technologies for the promotion of imported products of LLC «ELDORADO» through social networks. The object of qualification work is marketing tools to promote imported products of LLC «ELDORADO». The subject of the study is marketing tools to promote imported products of LLC «ELDORADO» in modern market conditions of Ukraine. Research methods. In the process of researching ways to improve the marketing activities of trade and intermediary enterprises were used: methods of economic and statistical analysis, grouping, method of comparison, the method of expert assessments. The results of the study were accepted for consideration by the company LLC «ELDORADO» to ensure the improvement of marketing activities. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject конкурентоспроможність uk
dc.subject підприємства uk
dc.subject marketing uk
dc.subject competitiveness of the enterprise uk
dc.subject trading and intermediation enterprise uk
dc.title Маркетингові інструменти просування імпортної продукції ТОВ «ЕЛЬДОРАДО» uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics