Інституційний репозитарій ЗНУ

Використання хмарних сервісів в організації навчального процесу в закладі освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Павленко, Олексій Олександрович
dc.date.accessioned 2020-12-12T12:52:00Z
dc.date.available 2020-12-12T12:52:00Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3405
dc.description Павленко О. О. Використання хмарних сервісів в організації навчального процесу в закладі освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник К. В. Петрова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 84 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 84 с., 14 табл., 8 дод., 24 рис. 59 джерел. Об’єкт дослідження: теоретико-методичні та практичні аспекти організації роботи з хмарними технологіями у навчальних закладах. Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів раціонального використання хмарних технологій. Мета дослідження: з’ясування ефективності та необхідності застосування хмарних технологій у сучасній школі для вдосконалення та підвищення якості організації освітнього процесу. Методи дослідження: аналітично-описовий, типологічно-порівняльний, статистичний аналіз, системний. Специфіка роботи полягає в тому, що в ній обґрунтувано пропозиції щодо розробки та впровадження фінансового проєкту використання хмарних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах. Указавши на різновекторні підходи до визначення дефініції «хмарні технології» і осмисливши запропоновані, у дослідженні подано робоче визначення: хмарні технології – це технології обробки даних, у яких комп’ютерні ресурси надаються Інтернет-користувачеві як онлайн-сервіс. Наголошено, що велика перевага «хмарної» моделі програмних платформ – відсутність необхідності в ретельному вивченні системних вимог, придбанні все більш дорогих комплектуючих і багатоступінчастої установки програми: користувачам лише потрібно лише відкрити браузер, зайти на певний сайт і створити там обліковий запис, дотримуючись усіх правил надання послуги. Після того, як користувач це зробить, використовувати профіль можна з будь-якого пристрою (персонального комп’ютера, ноутбука, КПК, планшета або ж смартфона), абсолютно не думаючи про будь-яке перенесення інформації з одного носія на інший, бо вона одразу зберігається на сервері, для доступу до якого достатньо інтернет-підключення, знання логіна та пароля. Доведено, що кожен набір хмарних сервісів має свої переваги та недоліки. Користування будь-яким із них – це вибір, який робить кінцевий користувач, ураховуючи свої побажання. Модель «хмарних обчислень» істотно гнучкіша, ніж будь-яка інша модель ужитку комп’ютерних послуг, що дає можливість використання адаптивної стратегії. «Хмарні обчислення» мають широкі можливості у виправленні ситуації, завдяки еластичності цієї моделі. У дослідженні продемонстровано використання хмарних технологій у гімназії № 107, розроблено рекомендації щодо їх упровадження в будь-якому навчальному закладі з метою підвищення ефективності його діяльності. uk
dc.description.abstract EN : Qualifying work for a Master’s degree: 84 p., 14 tables, 8 appendices, 24 figs., 59 sources. Object of the research: theoretical-methodical and practical aspects of work organization with cloud technologies in educational institutions. Subject of the research: a set of theoretical, methodological and practical aspects of the rational use of cloud technologies. The purpose of the study: to clarify the efficiency and necessity of using cloud technologies in a modern school in order to improve and enhance the quality of the educational process Research methods: analytical-descriptive, typological-comparative, statistical analysis, systematic. The specifics of the work is that it substantiates the proposals for the development and implementation of a financial project for the use of cloud technologies in secondary schools. Pointing to different vector approaches to the definition of «cloud technology» and understanding the proposed ones, the study provides a working definition: cloud technology is a data processing technology in which computer resources are provided to the Internet user as an online service. It is emphasized that the great advantage of the «cloud» model of software platforms – no need to carefully study system requirements, purchase more expensive components and multi-stage installation of the program: users only need to open a browser, go to a site and create an account there, following all the rules provision of services. After the user does this, you can use the profile from any device (personal computer, laptop, PDA, tablet or smartphone), without thinking about any transfer of information from one medium to another, because it is immediately is stored on a server to access which is sufficient Internet connection, login and password. It has been proven that each set of cloud services has its advantages and disadvantages. Using any of them is a choice made by the end user, taking into account their wishes. The cloud computing model is much more flexible than any other computer service model, allowing for adaptive strategy. «Cloud computing» has ample opportunities to correct the situation, thanks to the elasticity of this model. The paper demonstrates the use of cloud technologies in Gymnasium № 107, recommendations were developed for their implementation in any educational institution in order to increase the efficiency of its operation. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject хмари uk
dc.subject хмарні технології uk
dc.subject проєкт uk
dc.subject clouds uk
dc.subject cloud technologies uk
dc.subject project uk
dc.title Використання хмарних сервісів в організації навчального процесу в закладі освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу