Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування збутової та комунікаційної політики розвитку бізнесу промислового підприємств суб’єкта ЗЕД

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ільницький, Григорій Миколайович
dc.date.accessioned 2020-12-12T13:03:10Z
dc.date.available 2020-12-12T13:03:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3408
dc.description Ільницький Г. М. Формування збутової та комунікаційної політики розвитку бізнесу промислового підприємств суб’єкта ЗЕД : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Л. М. Тютюнник. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 124 с. uk
dc.description.abstract UA : Квалирікаційна робота магістра: 124 с., 19 рис., 17 табл, 44 джерел. Предмет дослідження: сукуписть теоретичних і практичних аспектів збутової та комунікаційної діяльності підприємства, використання побудова на основі цього УмоноОмІЧНОГО потенціалу підприємства та раціональної стратегії. Об'єкт дослідження; Товариство ї з обмеженою відповідальністю «Виробниче підприємство «Запорізька трансформаторна асоціація». Мета роботи - розробити заходи спрямовані на розширення частки збуту продукції на підприємствах промислового призначення та визначити їх ефективність. Методи дослідження: описовий, аналітичний, моделювання. Специфіка роботи -- у детальному аналізі основ управління збутом та цілому та на промислових комунікаційною політикою в Україні в підприємствах зокрема. Під час написання роботи було досліджено основні тенденції теоретичних основ збутової та комунікаційної діяльності підприємства; вивчені особливості управління збутом продукції промислових підприємств в сучасних умовах проаналізована система стимулювання збуту продукції: проведено аналіз господарсько-економічної діяльності ТОВ «ВП «ЗТА»; було досліджено та розроблено стратегію підприємства за допомогою УМ ОтТ-аналізу; визначено. uk
dc.description.abstract EN : Thesis for the Master’s Degree: 124 p., 19 fig., 17 tab., 44 sources. The subject of the research: a set of theoretical, methodical and practical aspects of company marketing, using economic potential of the company and construction of a rational strategy upon the results of the research. The object of the research: Limited Liability Company «Production Company «Zaporozhye Transformer Association». The purpose of the thesis for the master’s degree is to develop measures aimed at expansion of the share of sales at enterprises industrial and to determine their effectiveness. The research methods: descriptive, analytical, modeling. The specific character of the paper consists in the detailed analysis of the fundamentals of sales management in Ukraine in general and in particular at industrial plants. When writing the thesis, an analysis of basic tendencies of theoretical foundations of marketing activity has been done; the features of sales management products of industrial enterprises in modern conditions have been outlined; features of distribution network in the B2B market conditions have been highlighted; the incentive system sales has been analyzed; the analysis of business and economic activity of LTD “PC “ZTA”; the strategy of the company using SWOT-analysis being has been explored and developed; selling price of the company has been identified; suggestions on improving the company's sales have been offered. The practical significance of the results consists in the development of proposals measures to increase sales markets that can be used in the practice of LTD “PC “ZTA”. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject збут uk
dc.subject ринок b2b uk
dc.subject swot-аналіз uk
dc.subject sales uk
dc.subject b2b market uk
dc.subject swot-analysis uk
dc.title Формування збутової та комунікаційної політики розвитку бізнесу промислового підприємств суб’єкта ЗЕД uk
dc.title.alternative Formation of Sales and Communication Policy of Business Development of Industrial Enterprises Engaged in International Business Activity uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу