ZNU Institutional Repository

Розробка і застосування технології «перевернутого уроку» у процесі навчання природничих наук

Show simple item record

dc.contributor.author Панченко, Юрій Ігорович
dc.date.accessioned 2020-12-15T07:32:59Z
dc.date.available 2020-12-15T07:32:59Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3429
dc.description Панченко Ю. І. Розробка і застосування технології «перевернутого уроку» у процесі навчання природничих наук : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта» / наук. керівник О. І. Іваницький Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 45 с. uk
dc.description.abstract UA : Дана робота викладена на 45 сторінках друкованого тексту містить 2 таблиці та 3 рисунки. Перелік посилань складається з 40 джерел. Об‘єктом дослідження – процес навчання природничих наук в закладах середньої освіти за методикою «перевернутого уроку». Метою даної роботи є розробка, обґрунтування та експериментальна перевірка технології «перевернутого уроку» при навчанні природничих наук в старших класах закладів середньої освіти. Методи дослідження – теоретичний аналіз, наукової філософської, психолого-педагогічної, методичної; вивчення матеріалу по навчанню за технологією «перевернутого уроку» у спеціалізованій школі № 100, вивчення й узагальнення отриманих навичок підчас проведення уроку, спостереження, анкетування, які дали змогу виявити дієві засоби та умови підвищення ефективності при навчанні за допомогою «перевернутого уроку» в старших класах. Педагогічний експеримент показав ефективність технології перевернутого уроку у процесі навчання природничих наук. У ході експериментального навчання діяльність учнів активізувалась за рахунок збільшення часу на проведення природничого експерименту, застосування засобів мультимедіа, інтернет–ресурси з відео–та текстовою інформацією, комп’ютера, підручника природничих наук, відео-презентації, дидактичних матеріалів, підготовлених нами до кожної теми підручника «Природничі науки», спільних документів в хмарі, соціальних мереж. За даними анкетування учасників педагогічного експерименту авторська методика викликала зацікавленість навчальним матеріалом близько 79% учнів. uk
dc.description.abstract EN : This work is presented on 45 pages of printed text and contains 2 tables and 3 figures. The list of links consists of 40 sources. The object of research is the process of teaching natural sciences in secondary schools according to the method of "inverted lesson". The purpose of this work is to develop, substantiate and experimentally test the technology of "inverted lesson" in the teaching of natural sciences in senior classes of secondary education. Research methods – theoretical analysis, scientific, philosophical, psychological, pedagogical, methodological; study of the material on teaching the technology of "inverted lesson" in a specialized school № 100, study and generalization of skills acquired during the lesson, observation, questionnaires, which allowed to identify effective tools and conditions for improving learning efficiency with the help of "inverted lesson" in senior classes . The pedagogical experiment showed the effectiveness of the technology of perversion lesson in the process of teaching natural sciences. During the experimental training, the students' activity was intensified by increasing the time for conducting a natural experiment, using multimedia, Internet resources with video and text information, computer, science textbook, video presentation, didactic materials prepared by us for each topic. textbook "Natural Sciences", joint documents in the cloud, social networks. According to the questionnaire of the participants of the pedagogical experiment, the author's method aroused the interest of the educational material about 79% of students. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject перевернутий клас uk
dc.subject управління уроком uk
dc.subject самопідготовка uk
dc.subject середня освіта uk
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk
dc.subject inverted class uk
dc.subject lesson management uk
dc.subject self-training uk
dc.subject secondary education uk
dc.subject information and communication technologies uk
dc.title Розробка і застосування технології «перевернутого уроку» у процесі навчання природничих наук uk
dc.title.alternative Development and Application of "Flipped Classroom" Technology in the Process of Teaching Natural Science uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics