dc.contributor.author |
Роздайбіда, Катерина Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-15T08:11:14Z |
|
dc.date.available |
2020-12-15T08:11:14Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3435 |
|
dc.description |
Роздайбіда К. А. Розвиток критичного мислення в учнів у процесу вивчення курсу «Природничі науки» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта" / наук. керівник Н. І. Тихонська. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 83 с |
uk |
dc.description.abstract |
EN : Master’s Qualification Thesis «Development of Students' Critical Thinking in the Process of Studying «Natural Science» School Course»: 83 pages, 5 figures, 6 tables, 49 references.
The object of the research is the process of teaching natural sciences in modern high school.
Purpose: theoretical substantiation of the methodology of the development of critical thinking of high school students.
Researching methods: theoretical (analysis of the literature on the topic of the research; level and comparative analysis; theoretical synthesis and generalization); empirical (observations, conversations, pedagogical experiment
The theoretical significance of the obtained results is that on the basis of the research the author's theoretical model of development of critical thinking of high school students in the process of studying the course "Natural Sciences" is presented, the theoretical bases of introduction of methods of development of critical thinking.
The practical significance of the obtained results lies in the fact that the method of developing critical thinking of high school students in the process of studying the course "Natural Sciences" was developed and implemented in teaching practice. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Кваліфікаційна робота магістра «Розвиток критичного мислення учнів в процесі вивчення курсу «Природничі науки»: 83 сторінки, 5 рисунків, 6 таблиць, 49 джерел.
Об’єктом дослідження є процес навчання природничих наук в сучасній старшій школі.
Мета роботи: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність методики розвитку критичного мислення учнів старших класів шляхом використання спеціально дібраної та укладеної системи інтерактивних методів і прийомів навчання курсу «Природничі науки».
Методи дослідження: теоретичні (аналіз літератури за темою дослідження; рівневий та порівняльно-зіставний аналіз; теоретичний синтез та узагальнення); емпіричні (спостереження, бесіди, педагогічний експеримент).
Теоретичне значення отриманих результатів полягає в тому, що на основі проведеного дослідження представлено авторську теоретичну модель розвитку критичного мислення старшокласників у процесі вивчення курсу
«Природничі науки», розроблено теоретичні засади впровадження методики розвитку критичного мислення у процес навчання вивчення курсу
«Природничі науки».
Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що розроблена і впроваджена в практику навчання методика розвитку критичного мислення старшокласників у процесі вивчення курсу
«Природничі науки». |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
ЗНУ |
uk |
dc.subject |
критичне мислення |
uk |
dc.subject |
природничі науки |
uk |
dc.subject |
педагогічні технології |
uk |
dc.subject |
методи |
uk |
dc.subject |
форми |
uk |
dc.subject |
альтернативне оцінювання |
uk |
dc.subject |
система вправ |
uk |
dc.title |
Розвиток критичного мислення в учнів у процесу вивчення курсу «Природничі науки» |
uk |
dc.title.alternative |
Development of Students' Critical Thinking in the Process of Studying "Natural Science" School Course |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |