Інституційний репозитарій ЗНУ

Реалізація принципу практичної спрямованості в навчанні шкільного курсу «Природничих наук»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Аушева, Тетяна Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-12-15T08:28:56Z
dc.date.available 2020-12-15T08:28:56Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3436
dc.description Аушева Т. О. Реалізація принципу практичної спрямованості в навчанні шкільного курсу «Природничих наук» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта" / наук. керівник В. В. Перетятько. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 57 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 57 сторінок друкованого тексту, містить 6 таблиць та 5 рисунків. Список літератури включає 52 джерела. Об’єкт дослідження – освітній процес вивчення курсу «Природничі науки» в закладах загальної середньої освіти. Предмет дослідження – методичні засади реалізації принципу практичної спрямованості в процесі навчання курсу «Природничі науки». Мета роботи – науковому обґрунтуванні методичної системи реалізації принципу практичної спрямованості на вча ння та  їх впрова дже ння в проце с викладання інтегрованого курсу «Природничі науки». Методи дослідження – теоретичні: теоретичний аналіз і узагальнення наукової літератури з педагогіки, методики навчання, для з’ясування рівня опрацювання проблеми, визначення понятійно-категоріального апарату; емпіричні: педагогічний експеримент, спостереження, тестування, анкетування, статистичні. В результаті експериментальних досліджень було виявлено, що за суб’єктивними (анкетування та діагностика навчальної мотивації) та об’єктивними показниками (успішність учнів з курсу «Природничі науки») розроблена нами методика навчання продемонструвала свою ефективність. Наукова новизна: розроблена методична система реалізації принципу практичної спрямованості в навчанні інтегрованого курсу «Природничі науки, яка визначає дієвість певних засобів реалізації. Практичне значення роботи полягає у тому, що вчителі інтегрованого курсу «Природничі науки» можуть використовувати у практичній діяльності методичну систему. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 57 pages of printed text, contains 6 tables and 5 figures. The bibliography includes 52 sources. The object of research is the educational process of studying the course "Natural Sciences" in general secondary education. The subject of research - methodical bases of realization of the principle of practical orientation in the course of training of a course "Natural sciences". The purpose of the work is to scientifically substantiate the methodical system of realization of the principle of practical orientation on learning and their implementation in the process of teaching the integrated course "Natural Sciences". Research methods - theoretical: theoretical analysis and generalization of scientific literature on pedagogy, teaching methods, to clarify the level of elaboration of the problem, to determine the conceptual and categorical apparatus; empirical: pedagogical experiment, observation, testing, questionnaire, statistical. As a result of experimental research, it was found that the subjective (questionnaire and diagnosis of learning motivation) and objective indicators (student performance in the course "Natural Sciences") developed by us teaching methods have demonstrated their effectiveness. Scientific novelty: a methodical system of implementation of the principle of practical orientation in teaching an integrated course "Natural Sciences", which determines the effectiveness of certain means of implementation. The practical significance of the work is that teachers of the integrated course "Natural Sciences" can use in practice the methodological system. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗНУ uk
dc.subject методика навчання uk
dc.subject принцип практичної спрямованості навчання uk
dc.subject teaching methodology uk
dc.subject the principle of practical orientation of learning uk
dc.title Реалізація принципу практичної спрямованості в навчанні шкільного курсу «Природничих наук» uk
dc.title.alternative Implementation of In-service Principle for the "Natural Science" School Course uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу