ZNU Institutional Repository

Задачі міжпредметного змісту як засіб формування в учнів інтегрованих знань з природничих наук

Show simple item record

dc.contributor.author Гречка, Альона Вячеславівна
dc.date.accessioned 2020-12-15T08:41:24Z
dc.date.available 2020-12-15T08:41:24Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3438
dc.description Гречка А. В. Задачі міжпредметного змісту як засіб формування в учнів інтегрованих знань з природничих наук : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта" / наук. керівник Н. І. Тихонська. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 87 с. uk
dc.description.abstract EN : Master's Qualification Thesis «Tasks of Cross-curricular Learning Area as Means o f Forming Students' Integrated Knowledge in Natural Science» contains: 87 pages, 11 pictures, 3 tables, 39 resources. The object of the research is the process of natural subjects in the institutions of secondary еducation. The aim of the work: is in developing, in theoretical background and experimental verification of methods for solving problems of intersubject content in the process of teaching natural sciences in a comprehensive school. The methods of researching: the analysis of scientific and methodological literature, collating and summarizing data obtained through studying of State standard for basic and complete general secondary education, the survey methods: conversations, questionnaires, the pedagogical quantitative analysis of the results of the pedagogical experiment. Scientific originality of the work is in the development of a methodology for unbinding and solving problems of intersubject content which based on the implementation of the principle of integration of knowledge in the study of natural sciences in a secondary school. The practical significance of the work is in the development and implementation of the methodology for solving and compiling tasks of interstudying content based on the implementation of the principle of integration of knowledge during the study of natural sciences in secondary school. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра «Задачі міжпредметного змісту як засіб формування в учнів інтегрованих знань з природничих наук»: 87 с., 11 рис., 3 табл., 39 джерел. Об’єктом дослідження є процес навчання природничих наук в закладах середньої освіти. Мета роботи: полягає в розробці, теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці методики розв’язування задач міжпредметного змісту в процесі навчання природничих наук в загальноосвітній школі. Методи дослідження – аналіз науково-методичної літератури, співставлення й узагальнення даних, одержаних у процесі вивчення Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, методи опитування: бесіди, анкетування, педагогічний експеримент; якісний і кількісний аналіз результатів педагогічного експерименту. Наукова новизна роботи полягає у розробці методики розв’язування і складання задач міжпредметного змісту на основі peaлізації принципу інтеграції знань при вивченні природничих наук в середній школі. Практичне значення роботи полягає у розробці та впровадженні методики розв’язування і складання задач міжпредметного змісту на основі peaлізації принципу інтеграції знань при вивченні природничих наук в середній школі. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗНУ uk
dc.subject міжпредметні зв'язки uk
dc.subject інтеграція uk
dc.subject інтегрованний урок uk
dc.subject міжпредметні задачі uk
dc.subject інноваційні технології uk
dc.subject освітній процес uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject intersubject connections uk
dc.subject integration uk
dc.subject integrated lesson uk
dc.subject intersubject tasks uk
dc.subject innovative technologies uk
dc.subject educational process uk
dc.subject competence uk
dc.title Задачі міжпредметного змісту як засіб формування в учнів інтегрованих знань з природничих наук uk
dc.title.alternative Tasks of Сross-curricular Learning Area as Means of Forming Students' Integrated Knowledge in Natural Science uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics