Інституційний репозитарій ЗНУ

Психолого-педагогічні умови формування просоціальних стереотипів в юнацькому віці

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білоус, Вікторія Ігорівна
dc.date.accessioned 2020-12-17T11:08:07Z
dc.date.available 2020-12-17T11:08:07Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3455
dc.description Білоус В. І. Психолого-педагогічні умови формування просоціальних стереотипів в юнацькому віці : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 98 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 98 с., 2 таблиці, 56 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування просоціальних стереотипів в юнацькому віці. Предмет дослідження: система формування просоціальних вмінь в юнацькому віці. Мета дослідження: визначення організаційної структури психолого-педагогічних умов, що сприяють ефективності формування просоціальних вмінь в юнацькому віці. Методи дослідження: теоретичні (аналіз, порівняння та узагальнення наукових джерел); емпіричні (анкетування, бесіда, інтерв’ювання, спостереження, вивчення продуктів діяльності, проектування і моделювання, педагогічний експеримент). Новизна дослідження полягає в тому, що: - уперше виявлено і обґрунтовано теоретичні засади формування просоціальних стереотипів в юнацькому віці; - удосконалено визначення поняття «формування просоціальних стереотипів в юнацькому віці». Практична значущість дослідження полягає у розробці методичних рекомендацій щодо формування просоціальних вмінь в юнацькому віці. Матеріали дослідження можуть бути упроваджені до системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, а також в освітній процес закладів середньої освіти. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: 98 pages, 2 tables, 56 sources. Object of research: the process of forming prosocial stereotypes in adolescence. Subject of research: the system of formation of prosocial skills in adolescence. The purpose of the study: to determine the organizational structure of psychological and pedagogical conditions that contribute to the effectiveness of the formation of prosocial skills in adolescence. Research methods: theoretical (analysis, comparison and generalization of scientific sources); empirical (questionnaires, interviews, interviews, observations, study of activity products, design and modeling, pedagogical experiment). The novelty of the study is that: - for the first time the theoretical bases of formation of prosocial stereotypes at youth are revealed and substantiated; - Improved the definition of "the formation of prosocial stereotypes in adolescence." The practical significance of the study is to develop guidelines for the formation of prosocial skills in adolescence. Research materials can be introduced into the system of training, retraining and advanced training of teachers, as well as in the educational process of secondary education. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject просоціальна поведінка uk
dc.subject стереотипи uk
dc.subject соціальні стереотипи uk
dc.subject просоціальні стереотипи uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject психологічні умови uk
dc.subject юнацькій вік uk
dc.subject система uk
dc.subject prosocial behavior uk
dc.subject stereotypes uk
dc.subject social stereotypes uk
dc.subject prosocial stereotypes uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject psychological conditions uk
dc.subject adolescence uk
dc.subject system uk
dc.title Психолого-педагогічні умови формування просоціальних стереотипів в юнацькому віці uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу