ZNU Institutional Repository

Соціально-педагогічна робота з неблагополучними сім’ями в умовах дошкільного закладу

Show simple item record

dc.contributor.author Проскура, Тетяна Володимирівна
dc.date.accessioned 2020-12-21T06:40:38Z
dc.date.available 2020-12-21T06:40:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3484
dc.description Проскура Т. В. Соціально-педагогічна робота знеблагополучними сім’ями в умовах дошкільного закладу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. В. Пономаренко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 72 с. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: 72 pages, 6 tables, 58 sources, 5 appendices. The object of research is socio-pedagogical work with the family. The subject of the research is the content, forms and methods of working with disadvantaged families in the conditions of a preschool institution. The purpose of the study is to theoretically substantiate and experimentally test the content, forms and methods of working with disadvantaged families. The hypothesis of the study is based on the assumption that the level of well-being of the child in the family will increase if the disadvantaged family is provided with social and pedagogical assistance, which includes: systematic classes based on a person-centered approach. Research methods. A set of complementary research methods was used to solve the tasks, achieve the goal and test the hypothesis: - theoretical: analysis, synthesis, comparison, generalization, definition of basic research concepts; - empirical: observations, surveys, experiments; - static methods of experimental data processing. Field of use: social services, preschools. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 72 с., 6 таблиць, 58 джерел, 5 додатків. Об’єкт дослідження – соціально-педагогічна робота з сім’єю. Предмет дослідження – зміст, форми та методи роботи з неблагополучними сім’ями в умовах дошкільного закладу. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити зміст, форми та методи роботи з неблагополучними сім’ями. Гіпотеза дослідження побудована на припущенні про те, що рівень благополуччя дитини в сім’ї підвищиться, якщо неблагополучній сім’ї буде надана соціально-педагогічна допомога, яка включає: систематичні заняття побудовані на особистісно-орієнтованому підході. Методи дослідження. Для вирішення поставлених завдань, досягнення мети та перевірки гіпотези використовувався комплекс взаємодоповнюючих методів дослідження: - теоретичні: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, визначення основних понять дослідження; - емпіричні: спостереження, опитування, експеримент; - статичні методи обробки експериментальних даних. Галузь використання: соціальні служби, дошкільні заклади. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject сім’я uk
dc.subject благополуччя uk
dc.subject неблагополучна сім’я uk
dc.subject девіантна поведінка uk
dc.subject соціальна робота uk
dc.subject соціальний супровід сім’ї uk
dc.subject family uk
dc.subject welfare uk
dc.subject troubled family uk
dc.subject deviant behavior uk
dc.subject social work uk
dc.subject social support of the family uk
dc.title Соціально-педагогічна робота з неблагополучними сім’ями в умовах дошкільного закладу uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics