Інституційний репозитарій ЗНУ

Соціально-педагогічна корекція девіантної поведінки старшокласників у закладах загальної середньої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нікулова, Анастасія Володимирівна
dc.date.accessioned 2020-12-21T06:45:48Z
dc.date.available 2020-12-21T06:45:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3485
dc.description Нікулова А. В. Соціально-педагогічна корекція девіантної поведінки старшокласників у закладах загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник М. О. Гладиш. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 111 с. uk
dc.description.abstract EN : The qualification work consists of an introduction, 2 parts, findings, a list of literature (96 items, 2 of foreign origin), and 13 addenda on 18 pages. The qualifying work volume is 111 pages long, 80 of them – the main text. There are 4 tables and 10 charts. The qualification work gives a theoretical overview and describes the experimental research of a program aimed at socio-pedagogical rehabilitation deviant behavior with teenagers of high school age. The research object: socio-pedagogical rehabilitation of deviant behavior of adolescents. The research subject: means of socio-pedagogical rehabilitation of deviant behavior of adolescents in general secondary education institution. The research purpose is to theoretical foundation and experimental verification of the means of socio-pedagogical rehabilitation of deviant behavior of teenagers. The research tasks are: - to determine the essence and content of the concepts of term of deviant behavior in high school students. Basing on the analysis of literature sources to consider approaches to define the basic concepts of research; - to consider the main reasons that lead teenagers to deviant behavior; - to analyze the age characteristics of teenagers with deviant behavior; - to verify experimentally the rehabilitation program for teenagers with deviant behavior. The part 1 “Theoretical aspects of the problem of deviant behavior of teenagers” exposes the problem of deviant behavior of teenagers of high school age in psychological and pedagogical science; reveals the psychological and pedagogical characteristics of children of senior school age; analyzes the essence and content of the deviant behavior of adolescents in a general secondary education and family. The part 2 “The content and technology of socio-pedagogical rehabilitation of teenagers with deviant behavior” reflects the results of the implementation of a correctional program for the rehabilitation of high school teenagers with deviant behavior. The analysis of the results has confirmed the effectiveness of the developed and implemented program. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 111 с., 4 таблиці, 10 діаграм, 96 джерел. Об’єкт дослідження: соціально-педагогічна реабілітація девіантної поведінки підлітків. Предмет дослідження: психолого-педагогічні засоби соціально-педагогічної реабілітації девіантної поведінки підлітків в умовах закладу загальної середньої освіти. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити психолого-педагогічні засоби соціально-педагогічної реабілітації девіантної поведінки підлітків. Методи дослідження: теоретичний аналіз наукових літературних джерел, узагальнення, порівняння, конкретизація, спостереження теоретичні – аналіз психолого-педагогічної, правової літератури з метою розкриття сутності поняття «девіантна поведінка»; синтез для обґрунтування соціально-педагогічної програми з реабілітації підлітків старшого шкільного віку з девіантною поведінкою; абстрагування і конкретизація для визначення основних понять дослідження; емпіричні – спостереження, анкетування, тестування. Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до реабілітації девіантної поведінки серед підлітків старшого шкільного віку, що включає не лише інформування про наслідки, а й передбачає допомогу у подоланні результатів такої поведінки. Практичне значення роботи полягає у розробці соціально-педагогічної реабілітаційної програми з формування свідомої поведінки підлітків. Галузь використання: заклади загальної середньої освіти, заклади позашкільної освіти. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject діти старшого шкільного віку uk
dc.subject девіантна поведінка uk
dc.subject програма реабілітації uk
dc.subject заклад загальної середньої освіти uk
dc.subject high school teenagers uk
dc.subject deviant behavior uk
dc.subject rehabilitation program uk
dc.subject general secondary education institution uk
dc.title Соціально-педагогічна корекція девіантної поведінки старшокласників у закладах загальної середньої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу