Інституційний репозитарій ЗНУ

Адаптація до навчання молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васильченко, Аліна Вікторівна
dc.date.accessioned 2020-12-21T11:00:30Z
dc.date.available 2020-12-21T11:00:30Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3521
dc.description Васильченко А. В. Адаптація до навчання молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. В. Пономаренко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 92 с. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: 87 pages, 3 figures, 1 table, 62 sources. The object of research is socio-psychological adaptation to learning. The purpose of the work - is to study the specifics of socio-psychological adaptation to the education of primary school children with speech disorders. The subject of the research is adaptation to the education of junior schoolchildren with speech development disorders. Research methods: - theoretical: historical-logical, theoretical and comparative analysis of methods and forms of correctional work in psychological and pedagogical practice; - empirical: observation, conversation, survey, introspection, experiment, testing. The scientific novelty of the work lies in a comprehensive and personal-oriented approach to the problem of adaptation to learning of primary school students with speech defects. Materials of work can be used by practical psychologists, teachers of special schools in work with children with speech defects. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 87 с., 3 рисунка, 1 таблиця, 62 джерела. Об’єкт дослідження – соціально-психологічна адаптація до навчання. Мета роботи – полягає в вивченні специфіки соціально-психологічної адаптації до навчання молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку. Предмет дослідження – адаптація до навчання молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку. Методи дослідження: - теоретичні: історико-логічний, теоретичний та порівняльний аналіз методів та форм корекційної роботи в психолого-педагогічній практиці; - емпіричні: спостереження, бесіда, опитування, самоаналіз, експеримент, тестування. Наукова новизна роботи полягає у комплексному та особисто-орієнтованому підході до проблеми адаптації до навчання молодших школярів з вадами мовлення. Матеріали роботи можуть бути використані практичними психологами, вчителями спеціальних шкіл у роботі з дітьми з мовленнєвими вадами. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject молодший школяр uk
dc.subject соціальна адаптація uk
dc.subject корекційні заходи uk
dc.subject учбова мотивація uk
dc.subject терапія середовища uk
dc.subject зона найближчого розвитку uk
dc.subject junior high school student uk
dc.subject social adaptation uk
dc.subject corrective measures uk
dc.title Адаптація до навчання молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу