Інституційний репозитарій ЗНУ

Методика розвитку координаційних здібностей та гнучкості вейкбордистів на етапі початкової підготовки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білоконь, Юрій Валерійович
dc.date.accessioned 2020-12-22T09:18:43Z
dc.date.available 2020-12-22T09:18:43Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3564
dc.description Білоконь Ю. В. Методика розвитку координаційних здібностей та гнучкості вейкбордистів на етапі початкової підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник А. В. Симонік. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 53 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 53 сторінки, 4 таблиці, 1 рисунок, 63 літературних джерела. Об’єкт дослідження – методика розвитку гнучкості і координаційних здібностей юних вейкбордистів. Мета дослідження – оцінка ефективності методики виховання координаційних здібностей та гнучкості вейкбордистів 8-12 років. Методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури; педагогічне спостереження; педагогічне тестування; педагогічний експеримент; методи математичної статистики. В ході дослідження нами був визначений вихідний рівень розвитку координаційних юних вейкбордистів На основі аналізу отриманих емпіричних даних нами була розроблена спеціальна методика розвитку координації та гнучкості у вигляді певних тренувальних вправ. Це дало змогу досягти більш значних результатів і внести суттєві корективи у структуру, зміст, методичне і організаційне забезпечення тренувального процесу у спортсменів 8-12 років, які займаються вейкбордингом. Отримані в ході наукового дослідження результати доводять ефективність розроблених комплексів вправ, спрямованих на виховання координаційних здібностей і гнучкості у вейкбордистів груп початкової підготовки. Розроблені комплекси вправ можуть бути рекомендовані до впровадження у тренувальну діяльності спортсменів даної вікової групи. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work – 53 pages, 4 Tables, 1 figure, 63 literary sources. The object of research is a method of developing flexibility and coordination abilities of young wakeboarders. The aim of the study is to evaluate the effectiveness of the methodology for educating coordination abilities and flexibility of wakeboarders aged 8-12 years. Research methods: analysis of scientific and methodological literature; pedagogical observation; pedagogical testing; pedagogical experiment; methods of Mathematical Statistics. In the course of the study, we determined the initial level of development of coordination young wakeboarders based on the analysis of empirical data obtained, we developed a special method for developing coordination and flexibility in the form of certain training exercises. This made it possible to achieve more significant results and make significant adjustments to the structure, content, methodological and organizational support of the training process for athletes aged 8-12 years who are engaged in wakeboarding. The results obtained in the course of scientific research prove the effectiveness of the developed sets of exercises aimed at educating coordination abilities and flexibility in wakeboarders of initial training groups. The developed sets of exercises can be recommended for implementation in the training activities of athletes of this age group. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject вейкбординг uk
dc.subject спортсмени 8-12 років uk
dc.subject координаційні здібності uk
dc.subject гнучкість uk
dc.subject методика uk
dc.subject розвиток uk
dc.subject тестування uk
dc.subject слеклайн uk
dc.subject лонг-борд uk
dc.subject фітбол uk
dc.subject баланс-борд uk
dc.title Методика розвитку координаційних здібностей та гнучкості вейкбордистів на етапі початкової підготовки uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу