Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Балаян, Радміла Вячеславівна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-23T06:31:29Z | |
dc.date.available | 2020-12-23T06:31:29Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3630 | |
dc.description | Балаян Р. В. Використання сучасних цифрових технологій для організації науково-дослідницької діяльності учнів з фізики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник А. М. Андрєєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 142 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : В роботі 142 сторінки, 9 таблиць, 38 рисунків та 2 додатки, було використано 64 літературних джерел. Об’єкт дослідження: процес навчання фізики у закладах загальної середньої освіти. Предмет дослідження: методичні засади використання сучасних цифрових технологій для організації науково-дослідницької діяльності учнів з фізики. Мета роботи: розроблення методичних засад використання сучасних цифрових технологій для організації науково-дослідницької діяльності учнів з фізики. Методи дослідження: теоретичні: теоретичний аналіз, синтез і систематизація наукової літератури з педагогіки, психології, навчально-методичних, словникових та інструктивна-нормативних видань, інформаційних ресурсів мережі Інтернет для з’ясування рівня опрацювання проблеми, визначення понятійна-категоріального апарату; емпіричні: бесіди, опитування, включене та непряме спостереження за навчальною діяльністю учнів закладів загальної середньої освіти у процесі навчання фізики; педагогічний експеримент для підтвердження ефективності розробленої методичної системи по злагодженій роботі викладачі з інформатики та фізики, із застосуванням сучасних інформаційних технологій, у вивченні однієї теми по кожному з предметів; статистичні: опрацювання результатів педагогічного експерименту. Наукова новизна полягає у створенні методичної системи науково-дослідної роботи учнів з фізики із застосуванням сучасних цифрових технологій, яка містить цілі, форми, методи і засоби організації спільної діяльності учителя та учнів на уроках фізики та інформатики. Практичне значення роботи полягає у тому, що вчителі фізики можуть використовувати у практичній діяльності методичну систему з організації навчальної та науково-дослідницької діяльності учнів з фізики з використанням сучасних цифрових технологій. | uk |
dc.description.abstract | EN : Object of research: The process of teaching physics in general secondary education. Subject of research: methodical bases of use of modern digital technologies for the organization of research activity of pupils in physics. Purpose: to develop guidelines for the use of modern digital technologies for the organization of research activities of students in physics. Research methods: theoretical: theoretical analysis, synthesis and systematization of scientific literature on pedagogy, psychology, educational and methodical, dictionary and instructional and normative publications, information resources of the Internet to clarify the level of elaboration of the problem, definition of conceptual and categorical apparatus; empirical: interviews, surveys, included and indirect observation of the educational activities of students of generalsecondary education in the process of teaching physics; pedagogical experiment to confirm the effectiveness of the developed methodological system for the coordinated work of teachers of computer science and physics, with the use of modern information technology, in the study of one topic in each of the subjects; statistical: processing the results of a pedagogical experiment. The scientific novelty is to create a methodical system of research work of students in physics with the use of modern digital technologies, which contains goals, forms, methods and means of organizing joint activities of teachers and students in physics and computer science lessons. The practical significance of the work is that physics teachers can use in practice the methodological system for the organization of teaching and research activities of physics students using modern digital technologies. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології навчання фізики | uk |
dc.subject | віртуальні лабораторії з фізики | uk |
dc.subject | інтеграція у навчанні фізики та інформатики | uk |
dc.subject | науково-дослідницька діяльність учнів з фізики | uk |
dc.subject | системи комунікації | uk |
dc.subject | компетенції | uk |
dc.subject | information and communication technologies teaching physics | uk |
dc.subject | integration in teaching physics and computer science | uk |
dc.subject | research activity of students in physics | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.subject | communication systems | uk |
dc.subject | virtual labs in physics | uk |
dc.title | Використання сучасних цифрових технологій для організації науково-дослідницької діяльності учнів з фізики | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |