ZNU Institutional Repository

Вивчення фізики учнями з гуманітарним типом мисленням

Show simple item record

dc.contributor.author Романенко, Катерина Володимирівна
dc.date.accessioned 2020-12-24T10:09:10Z
dc.date.available 2020-12-24T10:09:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3702
dc.description Романенко К. В. Вивчення фізики учнями з гуманітарним типом мисленням : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник Ю. П. Мінаєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 82 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 82 сторінках, 10 рисунках, 6 таблицях, має 60 джерел та 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес вивчення фізики в закладах середньої освіти. Мета роботи: розглянути гуманітарний тип мислення суб’єкта як певний ракурс його типологічних якостей та надати рекомендації щодо вивчення фізики учнями з таким типом мислення. Методи дослідження – опрацювання наукової літератури; діалектичний метод, системний підхід, діяльнісний підхід; типологізація; теоретичний аналіз типологічних властивостей мислення; моделювання типологічно зумовленої сторони навчального процесу; зіставлення теоретичних положень з викликами, що виникають у навчальному процесі. Практичне значення роботи полягає у наданні інформаційно- типологічних передумов для впровадження особистісно-орієнтованого навчання фізики школярами. uk
dc.description.abstract EN : The object of research is the process of studying physics in secondary schools.Purpose: to consider the humanitarian type of thinking of the subject as a certain perspective of its typological qualities and to provide recommendations for the study of physics by students with this type of thinking.Research methods – elaboration of scientific literature; dialectical method, system approach, activity approach; typology; theoretical analysis of typological properties of thinking; modeling the typologically determined side of the educational process; comparison of theoretical positions with the challenges arising in the educational process.The practical significance of the work is to provide information and typological prerequisites for the introduction of personality-oriented teaching of physics by students. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject типологізація uk
dc.subject тип інформаційного метаболізму uk
dc.subject інформаційний аспект uk
dc.subject взаємодія вчитель-учень uk
dc.subject особистісно-орієнтоване навчання uk
dc.subject typologization uk
dc.subject type of infopmation metabolism uk
dc.subject information aspect uk
dc.subject teacher-student interaction uk
dc.subject personality-oriented study uk
dc.title Вивчення фізики учнями з гуманітарним типом мисленням uk
dc.title.alternative The Study of Physics by Students with a Humanitarian Type of Thinking uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics