dc.contributor.author |
Романенко, Катерина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-24T10:09:10Z |
|
dc.date.available |
2020-12-24T10:09:10Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3702 |
|
dc.description |
Романенко К. В. Вивчення фізики учнями з гуманітарним типом мисленням : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник Ю. П. Мінаєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 82 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 82 сторінках, 10 рисунках, 6 таблицях, має 60 джерел та 3 додатки.
Об’єктом дослідження є процес вивчення фізики в закладах середньої освіти. Мета роботи: розглянути гуманітарний тип мислення суб’єкта як певний ракурс його типологічних якостей та надати рекомендації щодо вивчення фізики учнями з таким типом мислення. Методи дослідження – опрацювання наукової літератури; діалектичний метод, системний підхід, діяльнісний підхід; типологізація; теоретичний аналіз типологічних властивостей мислення; моделювання типологічно зумовленої сторони навчального процесу; зіставлення теоретичних положень з викликами, що виникають у навчальному процесі. Практичне значення роботи полягає у наданні інформаційно- типологічних передумов для впровадження особистісно-орієнтованого навчання фізики школярами. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The object of research is the process of studying physics in secondary schools.Purpose: to consider the humanitarian type of thinking of the subject as a certain perspective of its typological qualities and to provide recommendations for the study of physics by students with this type of thinking.Research methods – elaboration of scientific literature; dialectical method, system approach, activity approach; typology; theoretical analysis of typological properties of thinking; modeling the typologically determined side of the educational process; comparison of theoretical positions with the challenges arising in the educational process.The practical significance of the work is to provide information and typological prerequisites for the introduction of personality-oriented teaching of physics by students. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
типологізація |
uk |
dc.subject |
тип інформаційного метаболізму |
uk |
dc.subject |
інформаційний аспект |
uk |
dc.subject |
взаємодія вчитель-учень |
uk |
dc.subject |
особистісно-орієнтоване навчання |
uk |
dc.subject |
typologization |
uk |
dc.subject |
type of infopmation metabolism |
uk |
dc.subject |
information aspect |
uk |
dc.subject |
teacher-student interaction |
uk |
dc.subject |
personality-oriented study |
uk |
dc.title |
Вивчення фізики учнями з гуманітарним типом мисленням |
uk |
dc.title.alternative |
The Study of Physics by Students with a Humanitarian Type of Thinking |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |