Інституційний репозитарій ЗНУ

Вивчення фізики учнями з гуманітарним типом мисленням

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романенко, Катерина Володимирівна
dc.date.accessioned 2020-12-24T10:09:10Z
dc.date.available 2020-12-24T10:09:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3702
dc.description Романенко К. В. Вивчення фізики учнями з гуманітарним типом мисленням : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник Ю. П. Мінаєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 82 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 82 сторінках, 10 рисунках, 6 таблицях, має 60 джерел та 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес вивчення фізики в закладах середньої освіти. Мета роботи: розглянути гуманітарний тип мислення суб’єкта як певний ракурс його типологічних якостей та надати рекомендації щодо вивчення фізики учнями з таким типом мислення. Методи дослідження – опрацювання наукової літератури; діалектичний метод, системний підхід, діяльнісний підхід; типологізація; теоретичний аналіз типологічних властивостей мислення; моделювання типологічно зумовленої сторони навчального процесу; зіставлення теоретичних положень з викликами, що виникають у навчальному процесі. Практичне значення роботи полягає у наданні інформаційно- типологічних передумов для впровадження особистісно-орієнтованого навчання фізики школярами. uk
dc.description.abstract EN : The object of research is the process of studying physics in secondary schools.Purpose: to consider the humanitarian type of thinking of the subject as a certain perspective of its typological qualities and to provide recommendations for the study of physics by students with this type of thinking.Research methods – elaboration of scientific literature; dialectical method, system approach, activity approach; typology; theoretical analysis of typological properties of thinking; modeling the typologically determined side of the educational process; comparison of theoretical positions with the challenges arising in the educational process.The practical significance of the work is to provide information and typological prerequisites for the introduction of personality-oriented teaching of physics by students. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject типологізація uk
dc.subject тип інформаційного метаболізму uk
dc.subject інформаційний аспект uk
dc.subject взаємодія вчитель-учень uk
dc.subject особистісно-орієнтоване навчання uk
dc.subject typologization uk
dc.subject type of infopmation metabolism uk
dc.subject information aspect uk
dc.subject teacher-student interaction uk
dc.subject personality-oriented study uk
dc.title Вивчення фізики учнями з гуманітарним типом мисленням uk
dc.title.alternative The Study of Physics by Students with a Humanitarian Type of Thinking uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу