Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Романенко, Катерина Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-24T10:09:10Z | |
dc.date.available | 2020-12-24T10:09:10Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3702 | |
dc.description | Романенко К. В. Вивчення фізики учнями з гуманітарним типом мисленням : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник Ю. П. Мінаєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 82 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 82 сторінках, 10 рисунках, 6 таблицях, має 60 джерел та 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес вивчення фізики в закладах середньої освіти. Мета роботи: розглянути гуманітарний тип мислення суб’єкта як певний ракурс його типологічних якостей та надати рекомендації щодо вивчення фізики учнями з таким типом мислення. Методи дослідження – опрацювання наукової літератури; діалектичний метод, системний підхід, діяльнісний підхід; типологізація; теоретичний аналіз типологічних властивостей мислення; моделювання типологічно зумовленої сторони навчального процесу; зіставлення теоретичних положень з викликами, що виникають у навчальному процесі. Практичне значення роботи полягає у наданні інформаційно- типологічних передумов для впровадження особистісно-орієнтованого навчання фізики школярами. | uk |
dc.description.abstract | EN : The object of research is the process of studying physics in secondary schools.Purpose: to consider the humanitarian type of thinking of the subject as a certain perspective of its typological qualities and to provide recommendations for the study of physics by students with this type of thinking.Research methods – elaboration of scientific literature; dialectical method, system approach, activity approach; typology; theoretical analysis of typological properties of thinking; modeling the typologically determined side of the educational process; comparison of theoretical positions with the challenges arising in the educational process.The practical significance of the work is to provide information and typological prerequisites for the introduction of personality-oriented teaching of physics by students. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | типологізація | uk |
dc.subject | тип інформаційного метаболізму | uk |
dc.subject | інформаційний аспект | uk |
dc.subject | взаємодія вчитель-учень | uk |
dc.subject | особистісно-орієнтоване навчання | uk |
dc.subject | typologization | uk |
dc.subject | type of infopmation metabolism | uk |
dc.subject | information aspect | uk |
dc.subject | teacher-student interaction | uk |
dc.subject | personality-oriented study | uk |
dc.title | Вивчення фізики учнями з гуманітарним типом мисленням | uk |
dc.title.alternative | The Study of Physics by Students with a Humanitarian Type of Thinking | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |