Інституційний репозитарій ЗНУ

Інтеграція знань з фізики і математики як засіб формування творчого мислення учнів у закладах загальної середньої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Балдіна, Орина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2020-12-24T11:27:37Z
dc.date.available 2020-12-24T11:27:37Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3719
dc.description Балдіна О. А. Інтеграція знань з фізики і математики як засіб формування творчого мислення учнів у закладах загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра по спеціальності 014 "Середня освіта (Фізика)" / наук. керівник Н. І. Тихонська. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 92 с. uk
dc.description.abstract UA : В роботі 92 сторінки, 24 рисунки, 4 таблиці, 76 джерел. Об’єкт дослідження – навчально-виховний процес у загальноосвітній школі в аспекті формування творчого мислення старшокласників на уроках фізики. Мета роботи полягає в теоретичному обгрунтованні та розробці методики інтеграції знань з фізики і математики як засобу формування творчого мислення старшокласників, а також перевірці її ефективності. Методи дослідження – вивчення і узагальнення педагогічного досвіду з використання міжпредметних завдань, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент. Теоретична значущість дослідження полягає у тому, що його результати дають основу посилення інтеграції знань з фізики і математики у загальноосвітній школі.Практична значущість дослідження визначається можливістю реалізації запропонованої методики вчителями загальноосвітніх шкіл завдяки розробленим інтегрованим урокам та комплектам відповідних методичних розробок. uk
dc.description.abstract EN : The object of research is the educational process in secondary school in terms of the formation of creative thinking of high school students in physics lessons. The purpose of the work is to theoretically substantiate and develop a methodology for integrating knowledge of physics and mathematics as a means of forming creative thinking of high school students, as well as to test its effectiveness. Research methods - study and generalization of pedagogical experience in the use of interdisciplinary tasks, pedagogical observation, pedagogical experiment. The theoretical significance of the study is that its results provide a basis for strengthening the integration of knowledge in physics and mathematics in secondary school. The practical significance of the study is determined by the possibility of implementing the proposed method by teachers of secondary schools through the developed sets of relevant methodological developments and integrated lessons. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject конструювання інтегративних завдань uk
dc.subject інтеграція знань з фізики і математики uk
dc.subject розвиток логічного мислення uk
dc.subject міжпредметні зв’язки uk
dc.subject фактори розвитку творчого мислення uk
dc.title Інтеграція знань з фізики і математики як засіб формування творчого мислення учнів у закладах загальної середньої освіти uk
dc.title.alternative Integration of Knowledge in Physics and Mathematics as a Means of Forming the Creative Thinking of Students of Secondary School in Physics uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу