ZNU Institutional Repository

Навчання учнів розв’язування фізичних задач засобами інформаційно-комунікаційних технологій

Show simple item record

dc.contributor.author Барановська, Катерина Петрівна
dc.date.accessioned 2020-12-24T11:36:45Z
dc.date.available 2020-12-24T11:36:45Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3721
dc.description Барановська К. П. Навчання учнів розв’язування фізичних задач засобами інформаційно-комунікаційних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник Н. І. Тихонська. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 73 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 73 сторінці, 39 рисунках, 2 таблицях, має 40 джерел та 2 додатки. Об’єкт дослідження – навчально-виховний процес з фізики у сучасній загальноосвітній школі. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, розробити і перевірити методику навчання учнів розв’язування фізичних задач засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Методи дослідження: теоретичні: аналіз діючих програм, підручників, наукових та навчально-методичних видань, з проблеми навчання учнів розв’язування фізичних задач засобами ІКТ та з’ясування основних тенденцій цієї діяльності; емпіричні: спостереження за навчально-виховним процесом у сучасній загальноосвітній школі; відбір і підготовка експериментальних завдань та інструкцій щодо їх виконання, програмного забезпечення та їх апробація у навчальному процесі; аналіз та узагальнення результатів дослідження; діагностичні. Теоретична значущість дослідження полягає у теоретико-методичному обґрунтуванні методики навчання учнів розв’язування фізичних задач засобами ІКТ. Практична значущість дослідження визначається позитивними результатами експериментальної перевірки розробленої методики навчання учнів розв’язування фізичних задач засобами ІКТ, а також розробленим навчально-методичним комплексом, який ефективно використовувати в умовах дистанційного навчання. uk
dc.description.abstract EN : The object of research is the educational process in physics in a modern secondary school.The purpose of the study: to theoretically substantiate, develop and test methods of teaching students to solve physical sums by means of information and communication technologies.Research methods: theoretical: analysis of current programs, textbooks, scientific and educational publications on the problem of teaching students to solve physical sums by ICT and clarify the main trends of this activity; empirical: observation of the educational process in a modern secondary school; selection and preparation of experimental tasks and instructions for their implementation, software and their testing in the educational process; analysis and generalization of research results; diagnostic:The theoretical significance of the study lies in the theoretical and methodological justification of the method of teaching students to solve physical problems by ICT. The practical significance of the study is determined by the positive results of experimental testing of the developed method of teaching students to solve physical problems by ICT, as well as the developed educational and methodological complex that can be used in distance learning. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk
dc.subject комп’ютерні моделі на уроках фізики uk
dc.subject навчання учнів розв’язування фізичних задач uk
dc.subject електронні симуляції фізичних процесів uk
dc.subject information and communication technologies uk
dc.subject teaching students of solving physical suns uk
dc.subject simulation of physical phenomena uk
dc.title Навчання учнів розв’язування фізичних задач засобами інформаційно-комунікаційних технологій uk
dc.title.alternative Teaching Students how to Solve Physical Problems with Information and Communication Technologies uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics