ZNU Institutional Repository

Формування предметної компетентності шляхом впровадження інноваційних технологій на уроках фізики

Show simple item record

dc.contributor.author Титова, Людмила Григорівна
dc.date.accessioned 2020-12-24T12:06:03Z
dc.date.available 2020-12-24T12:06:03Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3727
dc.description Титова Л. Г. Формування предметної компетентності шляхом впровадження інноваційних технологій на уроках фізики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник Ю. П. Мінаєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 71 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 71 сторінці, 3 рисунках, 3 таблицях, має 47 джерел та 1 додаток. Об’єкт дослідження – процес навчання фізики в закладах середньої освіти. Предмет дослідження – методична система формування предметної компетентності шляхом впровадження інноваційних технологій у процесі навчання фізики. Мета роботи – розробка і перевірка ефективності методичної системи формування предметної компетентності шляхом впровадження інноваційних технологій у процесі навчаня фізики. Методи дослідження – аналіз, зіставлення, узагальнення даних на основі вивчення психолого – педагогічної та методичної літератури з проблематики дослідження; якісний і кількісний аналіз результатів педагогічного експерименту. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що удосконалено методичні прийоми використання інноваційних технологій для організації продуктивної педагогічної взаємодії учасників освітнього процесу з фізики. Практичне значення роботи полягає у розробці методичної системи формування предметної компетентності у процесі навчання фізики шляхом впровадження інноваційних технологій. uk
dc.description.abstract EN : The object of research is the process of teaching physics in secondary education. The subject of research is the methodical system of subject formation by introduction of innovative technologies in the process of competence of teaching physics. The purpose of the work is to develop and test the effectiveness of the methodological system of formation of subject competence through the introduction of innovative technologies in the process of teaching physics. Research methods – analysis, comparison, generalization of data on pedagogical and methodical literature on research issues qualitative and quantitative analysis of results based on the study of psychological pedagogical experiment. The scientific novelty of the obtained results is that the methodical methods of using innovative technologies for the organization of productive pedagogical interaction of participants of the educational process in physics are improved.The practical significance of the work lies in the development and implementation of a methodological system for the formation of subject competence in the process of teaching physics through the introduction of innovative technologies. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інноваційна освітня технологія uk
dc.subject інформаційні технології uk
dc.subject підвищення мотивації навчання uk
dc.subject предметна компетентність uk
dc.subject проектна технологія uk
dc.subject технологія розвивального навчання uk
dc.subject технологія розвитку критичного мислення uk
dc.subject innovative educational technologies uk
dc.subject information technology uk
dc.subject increase learning motivation uk
dc.subject subject competence uk
dc.subject design technology uk
dc.subject technology developing training uk
dc.subject technology development critikal thinking uk
dc.title Формування предметної компетентності шляхом впровадження інноваційних технологій на уроках фізики uk
dc.title.alternative Formation of Subject Competence Through the Introduction of Innovative Technologies in Physics Lessons uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics