UA : Робота викладена на 75 сторінках, 19 рисунках, 6 таблицях, має 41 джерело. Об’єкт дослідження: процес навчання фізики в старших класах закладів середньої освіти. Мета дослідження: обґрунтування та апробація методичної системи формування цифрової компетентності учнів старшої школи у процесі навчання фізики. Методи дослідження: теоретичні, емпіричні. Обґрунтовано цілі, зміст, форми, методи, засоби формування цифрової компетентності учнів старшої школи у процесі навчання фізики та експериментально перевірено ефективність методичної системи формування цифрової компетентності учнів старшої школи у процесі навчання фізики.
EN : The object of research is the process of teaching physics in senior classes of secondary education. The aim of the research: substantiation and approbation of the methodical system of formation of digital competence of high school students in the process of teaching physics. The method of research is theoretical, empirical. Justifies the goals, content, forms, methods, means of forming digital competence of high school students in the process of teaching physics and experimentally tested the effectiveness of the methodical system of forming digital competence of high school students in the process of teaching physics.