Інституційний репозитарій ЗНУ

Розвиток в учнів уміння розв’язувати експериментальні задачі з фізики в умовах дистанційної форми навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Назаренко, Олександра Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-12-24T13:03:18Z
dc.date.available 2020-12-24T13:03:18Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3739
dc.description Назаренко О. С. Розвиток в учнів уміння розв’язувати експериментальні задачі з фізики в умовах дистанційної форми навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник А. М. Андрєєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 71 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 71 сторінці, 48 рисунках, 3 таблицях, має 55 джерел. Об’єкт дослідження: навчальний процес з фізики у закладах загальної середньої освіти. Мета роботи: обґрунтування методичних засад розвитку в учнів уміння розв’язувати експериментальні задачі з фізики в умовах дистанційної форми навчання. Методи дослідження — аналітичний, емпіричний, експериментальний. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробці методичних засад використання програм-симуляторів фізичних процесів для розв’язання експериментальних задач з фізики в умовах дистанційної форми навчання. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблені методичні засади використання електронних симуляторів фізичних дослідів можна використовувати в освітньому процесі з фізики під час навчання учнів розв’язування експериментальних задач (зокрема, в умовах дистанційного навчання). uk
dc.description.abstract EN : The object of study — the educational process in physics in general secondary education. Purpose: substantiation of methodical bases of development at pupils of ability to solve experimental problems in physics in the conditions of a distance form of training. The methods of research — analytical, empirical, experimental. The scientific novelty of the obtained results lies in the development of methodological bases for the use of programs-simulators of physical processes for solving experimental problems in physics in the conditions of distance learning. The practical significance of the study is determined by the fact that developed guidelines for the use of electronic simulators of physical experiments, which can be used in the educational process of physics in teaching students to solve experimental problems (in particular, in distance learning). uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject експериментальні задачі з фізики uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject шкільний навчальний експеримент uk
dc.subject навчальний процес з фізики uk
dc.subject електронні симулятори фізичних дослідів uk
dc.subject дистанційні курси для навчання фізики uk
dc.subject experimental problems in phusics uk
dc.subject distance learning uk
dc.subject school learning experiment uk
dc.subject learning process in physics uk
dc.subject elektronic simulators of physikal experiments uk
dc.subject distance courses for teaching physics uk
dc.title Розвиток в учнів уміння розв’язувати експериментальні задачі з фізики в умовах дистанційної форми навчання uk
dc.title.alternative The Development of Students` Ability to Solve Experimental Tasks on Physics in Distance Learning uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу