Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Назаренко, Олександра Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-24T13:03:18Z | |
dc.date.available | 2020-12-24T13:03:18Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3739 | |
dc.description | Назаренко О. С. Розвиток в учнів уміння розв’язувати експериментальні задачі з фізики в умовах дистанційної форми навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник А. М. Андрєєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 71 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 71 сторінці, 48 рисунках, 3 таблицях, має 55 джерел. Об’єкт дослідження: навчальний процес з фізики у закладах загальної середньої освіти. Мета роботи: обґрунтування методичних засад розвитку в учнів уміння розв’язувати експериментальні задачі з фізики в умовах дистанційної форми навчання. Методи дослідження — аналітичний, емпіричний, експериментальний. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробці методичних засад використання програм-симуляторів фізичних процесів для розв’язання експериментальних задач з фізики в умовах дистанційної форми навчання. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблені методичні засади використання електронних симуляторів фізичних дослідів можна використовувати в освітньому процесі з фізики під час навчання учнів розв’язування експериментальних задач (зокрема, в умовах дистанційного навчання). | uk |
dc.description.abstract | EN : The object of study — the educational process in physics in general secondary education. Purpose: substantiation of methodical bases of development at pupils of ability to solve experimental problems in physics in the conditions of a distance form of training. The methods of research — analytical, empirical, experimental. The scientific novelty of the obtained results lies in the development of methodological bases for the use of programs-simulators of physical processes for solving experimental problems in physics in the conditions of distance learning. The practical significance of the study is determined by the fact that developed guidelines for the use of electronic simulators of physical experiments, which can be used in the educational process of physics in teaching students to solve experimental problems (in particular, in distance learning). | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | експериментальні задачі з фізики | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | шкільний навчальний експеримент | uk |
dc.subject | навчальний процес з фізики | uk |
dc.subject | електронні симулятори фізичних дослідів | uk |
dc.subject | дистанційні курси для навчання фізики | uk |
dc.subject | experimental problems in phusics | uk |
dc.subject | distance learning | uk |
dc.subject | school learning experiment | uk |
dc.subject | learning process in physics | uk |
dc.subject | elektronic simulators of physikal experiments | uk |
dc.subject | distance courses for teaching physics | uk |
dc.title | Розвиток в учнів уміння розв’язувати експериментальні задачі з фізики в умовах дистанційної форми навчання | uk |
dc.title.alternative | The Development of Students` Ability to Solve Experimental Tasks on Physics in Distance Learning | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |