ZNU Institutional Repository

Підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах ринкової економіки на прикладі ПАТ «Мотор Січ»

Show simple item record

dc.contributor.author Тищенко, Оксана Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-12-26T19:01:17Z
dc.date.available 2020-12-26T19:01:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3757
dc.description Тищенко О. С. Підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах ринкової економіки на прикладі ПАТ «Мотор Січ» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" / наук. керівник А. В. Череп. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 128 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота викладена на 128 сторінках друкованого тексту, містить 27 таблиць, 18 рисунків, 9 додатків. Перелік посилань включає 84 джерела, з них 8 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є аналіз конкурентоспроможності ПАТ «Мотор Січ». Предметом дослідження є теоретико-методичні та прикладні аспекти формування конкурентоспроможності підприємства, а також фактори, які впливають на її ефективність. Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансового та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Метою кваліфікаційної роботи є поглиблення концептуальних засад формування конкурентної політики підприємства, а також розроблення стратегічних напрямів удосконалення конкурентоспроможності. Завдання: 1) визначити теоретичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності; 2) провести дослідження забезпечення конкурентоспроможності ПАТ «Мотор Січ» 3) охарактеризувати основні складові формування конкурентної політики підприємства ПАТ «Мотор Січ»; 4) оцінити ефективність конкурентоспроможної політики та ії зв'язок із фінансовою стійкістю підприєсмтва; 5) визначити напрями та шляхи удосконалення конкурентоспроможності підприємства. Одержані результати: 1) проаналізовано загальний економічний стан підприємства 2) визначено переваги та недоліки у формуванні конкурентної стратегії; 3) оцінено ефективність конкуренту політику підприємства; 4) запропоновано способи вдосконалення політики конкурентоспроможності. Результати дослідження можуть бути застосовані підприємстврм для покращення конкурентної політики. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 128 pages of printed text, contains 27 tables, 18 figures, 3 annex. The list of references includes 84 sources, 8 of them in foreign languages. The object of the study is the analysis of the competitiveness of PJSC Motor Sich. The subject of research is theoretical and methodological and applied aspects of the formation of the competitiveness of the enterprise, as well as factors that affect its efficiency. The concept of competitiveness is widely used in various sectors of the economy to characterize goods, enterprises and countries. The importance of assessing the level of competitiveness is determined by the need to position the assessed object relative to competitors, as well as to determine measures to manage competitiveness in the direction of its increase. The purpose of the qualification work is to deepen the conceptual foundations of the formation of competitive policy of the enterprise, as well as to develop strategic directions for improving competitiveness. Tasks: 1) to determine the theoretical aspects of competitiveness; 2) to conduct a study to ensure the competitiveness of PJSC Motor Sich 3) to characterize the main components of the formation of competition policy of the enterprise PJSC Motor Sich; 4) assess the effectiveness of competitive policy and its relationship with the financial stability of the enterprise; 5) identify areas and ways to improve the competitiveness of the enterprise. Research methods: logical generalization, deductive, financial and statistical analysis, comparison, summary, etc. The obtained results: 1) the general economic condition of the enterprise is analyzed; 2) the advantages and disadvantages in the formation of the competitive strategy are determined; 3) the efficiency of the competitor's enterprise policy is estimated; 4) directions of improvement of competitiveness are defined, in particular ways of improvement are offered. The results of the study can be used by enterprises to improve competition policy. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject конкурентоспроможність підприємства uk
dc.subject диверсифікація ризиків uk
dc.subject оцінка конкурентоспроможності uk
dc.subject стратегія розвитку uk
dc.subject економічний розвиток uk
dc.title Підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах ринкової економіки на прикладі ПАТ «Мотор Січ» uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics