dc.contributor.author |
Соснін, Олександр Васильович |
|
dc.contributor.author |
Кононець, Марія Олександрівна |
|
dc.contributor.author |
Sosnin, Oleksandr |
|
dc.contributor.author |
Kononets, Maria |
|
dc.date.accessioned |
2018-02-09T08:05:20Z |
|
dc.date.available |
2018-02-09T08:05:20Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Соснін, О. В. Концептуалізація системи освіти, пов’язаної з впровадженням інформаційно-комунікаційних технологій в інформаційному суспільстві / О. В. Соснін, М. О. Кононець // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 71 (2017). - с. 133 - 142 |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/379 |
|
dc.description |
Соснін О. В. - ORCID 0000-0003-4188-0887, Кононець М. О. - 0000-0001-9303-707X |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Актуальність дослідження в тому, що метою дослідження (особливостей, шляхів,
підходів) єформування концепцій ефективної освіти у вимірі сучасних глобалізаційних викликів та
впровадження комп’ютерних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в систему
освіти. Постановка завдання. Стаття відображає становлення цілісної концепції системи освіти,
пов’язаної з впровадженням ІКТ, та подолання негараздів, що стоять на її шляху.
Аналіз останніх досліджень і публікацій – в статті враховані самі сучасні підходи щодо
впровадження ІКТ в систему вищої освіти, так як проаналізовано місце, роль та значення інформації
в сучасному суспільстві, її основні смислові характеристики. Виділення недосліджених частин
загальної проблеми – концептуалізація системи освіти, повязаної з впровадженням ІКТ та
форумвання інфорцміайно-комунікцаійної культури. Методи – системного, структурного,
структурно-функціонального аналізу, що дозволили проаналізувати проблеми сучасної освіти,
виявити умови її розвитку на шляху формування «суспільства знань» і перетворення знань на
інтелектуальну власність.
Виклад основного сматеріалу. Методологія передбачає використання системного, структурно-
функціонального та комплексного методів і підходів, що дозволили проаналізувати концепцію
системи освіти, повязаної з впровалдженням ІКТ. Виявлено проблеми науки і освіти, яка потребує
змін на засадах інформаційно-комунікаційних технологій та інформаційної (техномеритократичної)
культури.
Наукова новизна дослідження в тому, що виявлено умови формування «економіки знань» та
можливості зайняти гідне місце в глобальній економічній системі завдяки формуванню «креативно-
інформаційної» компоненти в освітянській сфері та розкрити сучасні уявлення про освіту та її роль у
сучасному суспільстві.
Висновки – сформовано концепцію впровадження ІКТ в систему освіти ВНЗ та виявлено
недоліки, що заважають цьому процесу. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The urgency of the study is that the purpose of the study (features, paths, approaches) is to formulate
concepts of effective education in measuring contemporary globalization challenges and the introduction of computer
information and communication technologies (ICTs) into the education system. Setting objectives. The article reflects
the formation of a holistic conception of the education system related to the implementation of ICT, and overcoming the
troubles that are on its way. Analysis of the latest research and publications - the article takes into account the most
modern approaches to the implementation of ICT in the system of higher education, as the place, role and importance of
information in modern society and its main semantic characteristicsare are analyzed. Exemption of unexplored parts of
the general problem is the conceptualization of the education system associated with the implementation of ICT and
forum information communication and communicative culture. Methods - systematic, structural, structural and
functional analysis, which allowed to analyze the problems of modern education, to identify the conditions for its
development on the path of formation of a "knowledge society" and the transformation of knowledge into intellectual
property. Presentation of the main material.The methodology involves the use of systematic, structural-functional and
complex methods and approaches, which allowed to analyze the concept of education system associated with the
implementation of ICT. The problems of science and education that require changes on the basis of information and
communication technologies and information (technomeritocratic) culture have been discovered. The scientific novelty
of the research is that the conditions for the formation of the "knowledge economy" and the opportunity to take a
worthy place in the global economic system through the formation of "creatively -information "components in the
educational sphere and to reveal contemporary ideas about education and its role in modern society.Conclusions - the
concept of implementation of ICT in the system of education of higher educational institutions was formed and the
shortcomings that interfere with this process were revealed. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
ЗДІА |
uk |
dc.subject |
інформаційне суспільство |
uk |
dc.subject |
комп’ютеризація |
uk |
dc.subject |
інформація |
uk |
dc.subject |
інформатизація |
uk |
dc.subject |
інформаційно-комунікаційні технології |
uk |
dc.subject |
суспільство знань |
uk |
dc.subject |
креативність |
uk |
dc.subject |
information society |
uk |
dc.subject |
computerization |
uk |
dc.subject |
information |
uk |
dc.subject |
informatization |
uk |
dc.subject |
information and communication technologies |
uk |
dc.subject |
society of knowledge |
uk |
dc.subject |
creativity |
uk |
dc.title |
Концептуалізація системи освіти, пов’язаної з впровадженням інформаційно-комунікаційних технологій в інформаційному суспільстві |
uk |
dc.title.alternative |
Conceptualization of the education system related to introducing information and communication technologies in information society |
uk |
dc.type |
Стаття |
uk |