Інституційний репозитарій ЗНУ

Концептуалізація системи освіти, пов’язаної з впровадженням інформаційно-комунікаційних технологій в інформаційному суспільстві

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Соснін, Олександр Васильович
dc.contributor.author Кононець, Марія Олександрівна
dc.contributor.author Sosnin, Oleksandr
dc.contributor.author Kononets, Maria
dc.date.accessioned 2018-02-09T08:05:20Z
dc.date.available 2018-02-09T08:05:20Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Соснін, О. В. Концептуалізація системи освіти, пов’язаної з впровадженням інформаційно-комунікаційних технологій в інформаційному суспільстві / О. В. Соснін, М. О. Кононець // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 71 (2017). - с. 133 - 142 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/379
dc.description Соснін О. В. - ORCID 0000-0003-4188-0887, Кононець М. О. - 0000-0001-9303-707X uk
dc.description.abstract UA : Актуальність дослідження в тому, що метою дослідження (особливостей, шляхів, підходів) єформування концепцій ефективної освіти у вимірі сучасних глобалізаційних викликів та впровадження комп’ютерних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в систему освіти. Постановка завдання. Стаття відображає становлення цілісної концепції системи освіти, пов’язаної з впровадженням ІКТ, та подолання негараздів, що стоять на її шляху. Аналіз останніх досліджень і публікацій – в статті враховані самі сучасні підходи щодо впровадження ІКТ в систему вищої освіти, так як проаналізовано місце, роль та значення інформації в сучасному суспільстві, її основні смислові характеристики. Виділення недосліджених частин загальної проблеми – концептуалізація системи освіти, повязаної з впровадженням ІКТ та форумвання інфорцміайно-комунікцаійної культури. Методи – системного, структурного, структурно-функціонального аналізу, що дозволили проаналізувати проблеми сучасної освіти, виявити умови її розвитку на шляху формування «суспільства знань» і перетворення знань на інтелектуальну власність. Виклад основного сматеріалу. Методологія передбачає використання системного, структурно- функціонального та комплексного методів і підходів, що дозволили проаналізувати концепцію системи освіти, повязаної з впровалдженням ІКТ. Виявлено проблеми науки і освіти, яка потребує змін на засадах інформаційно-комунікаційних технологій та інформаційної (техномеритократичної) культури. Наукова новизна дослідження в тому, що виявлено умови формування «економіки знань» та можливості зайняти гідне місце в глобальній економічній системі завдяки формуванню «креативно- інформаційної» компоненти в освітянській сфері та розкрити сучасні уявлення про освіту та її роль у сучасному суспільстві. Висновки – сформовано концепцію впровадження ІКТ в систему освіти ВНЗ та виявлено недоліки, що заважають цьому процесу. uk
dc.description.abstract EN : The urgency of the study is that the purpose of the study (features, paths, approaches) is to formulate concepts of effective education in measuring contemporary globalization challenges and the introduction of computer information and communication technologies (ICTs) into the education system. Setting objectives. The article reflects the formation of a holistic conception of the education system related to the implementation of ICT, and overcoming the troubles that are on its way. Analysis of the latest research and publications - the article takes into account the most modern approaches to the implementation of ICT in the system of higher education, as the place, role and importance of information in modern society and its main semantic characteristicsare are analyzed. Exemption of unexplored parts of the general problem is the conceptualization of the education system associated with the implementation of ICT and forum information communication and communicative culture. Methods - systematic, structural, structural and functional analysis, which allowed to analyze the problems of modern education, to identify the conditions for its development on the path of formation of a "knowledge society" and the transformation of knowledge into intellectual property. Presentation of the main material.The methodology involves the use of systematic, structural-functional and complex methods and approaches, which allowed to analyze the concept of education system associated with the implementation of ICT. The problems of science and education that require changes on the basis of information and communication technologies and information (technomeritocratic) culture have been discovered. The scientific novelty of the research is that the conditions for the formation of the "knowledge economy" and the opportunity to take a worthy place in the global economic system through the formation of "creatively -information "components in the educational sphere and to reveal contemporary ideas about education and its role in modern society.Conclusions - the concept of implementation of ICT in the system of education of higher educational institutions was formed and the shortcomings that interfere with this process were revealed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject інформаційне суспільство uk
dc.subject комп’ютеризація uk
dc.subject інформація uk
dc.subject інформатизація uk
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk
dc.subject суспільство знань uk
dc.subject креативність uk
dc.subject information society uk
dc.subject computerization uk
dc.subject information uk
dc.subject informatization uk
dc.subject information and communication technologies uk
dc.subject society of knowledge uk
dc.subject creativity uk
dc.title Концептуалізація системи освіти, пов’язаної з впровадженням інформаційно-комунікаційних технологій в інформаційному суспільстві uk
dc.title.alternative Conceptualization of the education system related to introducing information and communication technologies in information society uk
dc.type Стаття uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу