Інституційний репозитарій ЗНУ

Підготовка майбутнього вчителя фізики до застосування інноваційних технологій навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вологодська, Анастасія Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-01-03T20:25:31Z
dc.date.available 2021-01-03T20:25:31Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3823
dc.description Вологодська А. С. Підготовка майбутнього вчителя фізики до застосування інноваційних технологій навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник В. В. Овсяннікова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 89 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 89 сторінках друкованого тексту, містить 7 таблиць. Перелік посилань включає 58 джерел. Об’єкт дослідження: процес використання проблемних ситуацій в у професійній підготовці майбутніх спеціалістів. Мета дослідження – визначення й обґрунтування найбільш суттєвих особливостей використання проблемних ситуацій на різних етапах уроку. Предмет дослідження – особливості використання проблемних ситуацій на різних етапах уроку в процесі підготовки майбутніх вчителів фізики. В роботі проаналізовано наукову літературу по обґрунтуванню використання проблемних ситуацій на різних етапах уроку в підготовці майбутніх вчителів фізики; проаналізовано педагогічну структуру педагогічної ситуації при використанні проблемних ситуацій на уроці фізики при підготовки майбутніх фахівців; виявлено можливості використання проблемних ситуацій у професійній підготовці майбутніх фахівців; визначено, науково обґрунтовано і експериментально перевірено особливості використання проблемних ситуацій. Наукова новизна полягає в тому, що реалізовано на практиці основні положення проблемного навчання, виявлено особливості доцільності використовування проблемних ситуацій на уроках фізики та методику, яка допомагає досягти високих результатів у творчому оволодінні знаннями й уміннями за допомогою наукових досліджень. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 89 pages of printed text, contains 7 tables. The list of references includes 58 sources. The object of the study: the process of using problem situations in the training of future professionals. The purpose of the study is to identify and substantiate the most significant features of the use of problem situations at different stages of the lesson. The subject of the research is the peculiarities of using problem situations at different stages of the lesson in the process of training future physics teachers. The paper analyzes the scientific literature to justify the use of problem situations at different stages of the lesson in the training of future physics teachers; the pedagogical structure of the pedagogical situation at use of problem situations at physics lesson at preparation of future experts is analyzed; the possibilities of using problem situations in the professional training of future specialists are revealed; identified, scientifically substantiated and experimentally tested features of the use of problem situations. The scientific novelty is that the main provisions of problem-based learning are implemented in practice, the peculiarities of the expediency of using problem situations in physics lessons and methods that help to achieve high results in the creative mastery of knowledge and skills through research. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ситуація uk
dc.subject проблемна ситуація uk
dc.subject принцип проблемності у навчанні uk
dc.subject фахова підготовка uk
dc.subject навчальний процес uk
dc.subject засоби проблемного навчання uk
dc.subject методика використання проблемних ситуацій uk
dc.subject situation uk
dc.subject problem situation uk
dc.subject the principle of difficulty in learning uk
dc.subject professional training uk
dc.subject learning process uk
dc.subject means of problem-based learning uk
dc.subject methods of using problem situations uk
dc.title Підготовка майбутнього вчителя фізики до застосування інноваційних технологій навчання uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу