Інституційний репозитарій ЗНУ

Удосконалення маркетингової діяльності спортивного комплексу «ArLexGym» на локальному ринку послуг

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кобченко, Олеся Олегівна
dc.date.accessioned 2021-01-03T20:45:59Z
dc.date.available 2021-01-03T20:45:59Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3825
dc.description Кобченко О. О. Удосконалення маркетингової діяльності спортивного комплексу «ArLexGym» на локальному ринку послуг» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник І. М. Дашко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 101 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота викладена на 101 сторінці друкованого тексту, містить 19 таблиць, 12 рисунків. Перелік посилань включає 70 джерел. Об’єктом дослідження є процес удосконалення маркетингової діяльності підприємства на локальному ринку послуг. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти удосконалення маркетингової діяльності підприємства на локальному ринку послуг. Метою магістерської роботи є систематизація наукових, методологічних та практичних знань з формування напрямків удосконалення маркетингової діяльності спортивного комплексу «Arlex Gym» на локальному ринку послуг. Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово – економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Одержані результати: проведене системне дослідження стану та тенденції розвитку та конкурентної ситуації на ринку спортивних послуг; вивчені мотивації споживачів спортивних послуг. Визначено стратегію маркетингової діяльності спортивного комплексу та запропоновані напрями формування перспективного продукту фітнесу. Результати дослідження можуть бути застосовані підприємствами ринку спортивних послуг, зокрема пропозиції на основі SPACE-аналізу для визначення стратегічної позиції підприємства. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 101 pages of printed text, contains 19 tables, 12 figures. The list of referеnces includes 70 sources. The object of research is the process of improving the marketing activities of the enterprise in the local services market. The subject of research is theoretical, methodological and practical aspects of improving the marketing activities of the enterprise in the local services market. The purpose of the master's work is to systematize scientific, methodological and practical knowledge on the formation of areas for improving the marketing activities of the sports complex "Arlex Gym" in the local services market. In the process of research, the following scientific results were obtained: 1) theoretical aspects of marketing activities of enterprises in the service sector are considered; 2) physical culture and health services as the main element of marketing activity of a sports complex are considered; 3) methodical approaches to an estimation of efficiency of marketing activity of the enterprise of sphere of services are defined; 4) the state and tendencies of development of the market of sports services are investigated; 5) the competitive situation on the market of sports services of Zaporozhye is analyzed; 6) the marketing activity of the sports club "Arlex Gym" is analyzed; 7) the strategy of marketing activity of the enterprise on the basis of SPACEanalysis is defined; 8) a promising fitness product has been developed. Methods of research: theoretical generalization, logical generalization, comparative analysis, deductive, marketing analysis, correlation analysis, index analysis, etc. The obtained results: a systematic study of the state and trends of development and competitive situation in the market of sports services; motivations of consumers of sports services are studied. The strategy of marketing activity of the sports complex is determined and the directions of formation of the perspective fitness product are offered. The results of the study can be used by enterprises of the sports services market, in particular proposals based on SPACE-analysis to determine the strategic position of the enterprise. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject комплекс маркетингу uk
dc.subject конкурентна ситуація uk
dc.subject маркетингова діяльність uk
dc.subject сфера послуг uk
dc.subject цільовий сегмент uk
dc.subject фізкультурно-оздоровчі послуги uk
dc.subject ринок uk
dc.subject marketingcomplex uk
dc.subject competitive situation uk
dc.subject services uk
dc.subject targetsegment uk
dc.subject market uk
dc.subject physical and health services uk
dc.subject marketing activity uk
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності спортивного комплексу «ArLexGym» на локальному ринку послуг uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу