Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування мотивації до професійної діяльності у майбутніх викладачів вищої школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мала, Марина Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-01-03T21:08:28Z
dc.date.available 2021-01-03T21:08:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3828
dc.description Мала М. В. Формування мотивації до професійної діяльності у майбутніх викладачів вищої школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник В. В. Овсяннікова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 81 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 81 сторінки друкованого тексту, містить 1 таблицю. Перелік посилань включає 64 джерел. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх викладачів вищої школи. Предмет дослідження: інформаційні технології формування мотивації до професійної діяльності майбутніх викладачів вищої школи. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності інформаційних технологій у формуванні мотивації до професійної діяльності майбутніх викладачів вищої школи. В роботі досліджено мотивацію навчання майбутніх викладачів вищої школи; виявлено мотиваційно-смислові якості особистості ставлення в професійному становленні студентів; теоретично обґрунтовано використання інформаційних технологій у професійній підготовці майбутніх викладачів вищої школи; експериментально досліджено ефективність інформаційних технологій у професійній підготовці викладачів вищої школи. Практичне значення здобутих результатів полягає у можливості їх використання у професійній підготовці студентів закладів вищої освіти, а також для вдосконалення змісту й форм організації професійної підготовки засобами інформаційних технологій. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 81 pages of printed text, contains 1 table. The list of references includes 64 sources. The object of the study: professional training of future high school teachers. Subject of research: information technologies of formation of motivation to professional activity of future teachers of higher school. The purpose of the study is to theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of information technology in the formation of motivation for professional activities of future teachers of higher education. The motivation of future teachers of higher education is investigated in the work; the motivational and semantic qualities of the personality of the attitude in the professional development of students are revealed; the use of information technologies in the professional training of future teachers of higher education is theoretically substantiated; the efficiency of information technologies in the professional training of higher school teachers has been experimentally investigated. The practical significance of the obtained results lies in the possibility of their use in the professional training of students of higher education institutions, as well as for improving the content and forms of organization of professional training by means of information technology. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject мотив uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject технологія uk
dc.subject інформаційні технології uk
dc.subject педагогічний експеримент uk
dc.subject motivation uk
dc.subject motive uk
dc.subject professional training uk
dc.subject technology uk
dc.subject information technology uk
dc.subject pedagogical experiment uk
dc.title Формування мотивації до професійної діяльності у майбутніх викладачів вищої школи uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу