dc.contributor.author |
Орел, Яна Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-03T21:19:33Z |
|
dc.date.available |
2021-01-03T21:19:33Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3830 |
|
dc.description |
Орел Я. С. Підготовка майбутніх педагогів до власного професійного становлення у закладі вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 95 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 95 сторінках друкованого тексту, містить 1 рисунок. Перелік посилань включає 62 джерела. Об’єкт дослідження: професійне становлення майбутніх педагогів у закладі вищої освіти. Предмет дослідження: педагогічні умови професійної підготовки майбутніх педагогів, а саме: самоосвіта, самовиховання, самовдосконалення. Мета дослідження: теоретичне і емпіричне обґрунтування педагогічних умов підготовки педагогічних кадрів до професійного становлення. В роботі розкрито особливості підготовки і професійного становлення особистості педагога в системі педагогічної освіти; визначено основи самоосвіти та самовиховання, як умови власного професійного становлення; експериментально досліджено педагогічні умови професійного становлення майбутніх педагогів у закладі вищої освіти. Наукова новизна полягає в тому, що теоретично та емпірично обґрунтовано, що педагогічне професійне становлення формується в процесі накопичення майбутнім педагогом теоретичного і практичного педагогічного досвіду і розвитку педагогічних умов у закладі вищої освіти: самоосвіти, самовиховання, саморозвитку, самовдосконалення. Визначений комплекс методик, сприяючий теоретичній, практичній готовності до власного професійного становлення у ЗВО. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 95 pages of printed text, contains 1 figure. The list of references includes 62 sources. The object of the study: professional development of future teachers in higher education. Subject of research: pedagogical conditions of professional training of future teachers, namely: self-education, self-education, self-improvement. The purpose of the study: theoretical and empirical justification of pedagogical conditions for training teachers for professional development. The peculiarities of training and professional development of a teacher 's personality in the system of pedagogical education are revealed in the work; defined the basics of self-education and self-education as conditions for their own professional development; the pedagogical conditions of professional development of future teachers in a higher education institution have been experimentally studied. The scientific novelty is that it is theoretically and empirically substantiated that pedagogical professional development is formed in the process of accumulation by the future teacher of theoretical and practical pedagogical experience and development of pedagogical conditions in higher education: self-education, self-education, self-development, self-improvement. The complex of methods promoting theoretical, practical readiness for own professional formation in ZVO is defined. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
самоосвіта |
uk |
dc.subject |
саморозвиток |
uk |
dc.subject |
становлення |
uk |
dc.subject |
професійне становлення педагога |
uk |
dc.subject |
самовдосконалення |
uk |
dc.subject |
самовиховання |
uk |
dc.subject |
педагогічна майстерність |
uk |
dc.subject |
педагогічна культура |
uk |
dc.subject |
педагогічні здібності |
uk |
dc.subject |
self-education |
uk |
dc.subject |
self development |
uk |
dc.subject |
becoming |
uk |
dc.subject |
professional development of a teacher |
uk |
dc.subject |
self improvement |
uk |
dc.subject |
self-education |
uk |
dc.subject |
pedagogical skills |
uk |
dc.subject |
pedagogical culture |
uk |
dc.subject |
pedagogical abilities |
uk |
dc.title |
Підготовка майбутніх педагогів до власного професійного становлення у закладі вищої освіти |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |