Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Линник, Валерія Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-01-03T21:27:08Z | |
dc.date.available | 2021-01-03T21:27:08Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3832 | |
dc.description | Линник В. С. Організаційно-педагогічні умови попередження агресивної поведінки у студентів закладів вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник В. В. Овсяннікова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 91 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 91 сторінці друкованого тексту, містить 6 таблиць, 4 рисунка. Перелік посилань включає 82 джерела. Об’єкт дослідження: агресія як особистісний прояв в поведінці студентів. Мета дослідження: профілактика агресивної поведінки студентів закладів вищої освіти. Предмет дослідження: профілактична робота як засіб попередження агресивної поведінки студентів. В роботі В роботі проведено теоретичний аналіз підходів у різних учених, присвячених вивченню агресивності; виявлено причини та форми агресивної поведінки у студентів; експериментально досліджено рівень агресивності студентів; розроблено та впроваджено програму профілактики агресивної поведінки студентів з метою її корегування. Наукова новизна дослідження полягає у комплексному підході до профілактики агресивної поведінки студентів закладів вищої освіти. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 91 pages of printed text, contains 6 tables, 4 figures. The list of references includes 82 sources. The object of the study: aggression as a personal manifestation in student behavior. The purpose of the study: prevention of aggressive behavior of students of higher education institutions. Subject of research: preventive work as a means of preventing aggressive behavior of students. In the work In the work the theoretical analysis of the approaches at various scientists devoted to studying of aggression is carried out; the causes and forms of aggressive behavior in students are identified; the level of students' aggression was experimentally studied; the program of prevention of aggressive behavior of students for the purpose of its correction is developed and implemented. The scientific novelty of the study lies in a comprehensive approach to the prevention of aggressive behavior of students in higher education. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | агресивність | uk |
dc.subject | агресія | uk |
dc.subject | агресивна поведінка | uk |
dc.subject | стан агресії | uk |
dc.subject | студент | uk |
dc.subject | студентський вік | uk |
dc.subject | профілактика агресивної поведінки | uk |
dc.subject | aggressiveness | uk |
dc.subject | aggression | uk |
dc.subject | aggressive behavior | uk |
dc.subject | state of aggression | uk |
dc.subject | student | uk |
dc.subject | student age | uk |
dc.subject | prevention of aggressive behavior | uk |
dc.title | Організаційно-педагогічні умови попередження агресивної поведінки у студентів закладів вищої освіти | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |