ZNU Institutional Repository

Організаційно-педагогічні умови попередження агресивної поведінки у студентів закладів вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Линник, Валерія Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-01-03T21:27:08Z
dc.date.available 2021-01-03T21:27:08Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3832
dc.description Линник В. С. Організаційно-педагогічні умови попередження агресивної поведінки у студентів закладів вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник В. В. Овсяннікова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 91 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 91 сторінці друкованого тексту, містить 6 таблиць, 4 рисунка. Перелік посилань включає 82 джерела. Об’єкт дослідження: агресія як особистісний прояв в поведінці студентів. Мета дослідження: профілактика агресивної поведінки студентів закладів вищої освіти. Предмет дослідження: профілактична робота як засіб попередження агресивної поведінки студентів. В роботі В роботі проведено теоретичний аналіз підходів у різних учених, присвячених вивченню агресивності; виявлено причини та форми агресивної поведінки у студентів; експериментально досліджено рівень агресивності студентів; розроблено та впроваджено програму профілактики агресивної поведінки студентів з метою її корегування. Наукова новизна дослідження полягає у комплексному підході до профілактики агресивної поведінки студентів закладів вищої освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 91 pages of printed text, contains 6 tables, 4 figures. The list of references includes 82 sources. The object of the study: aggression as a personal manifestation in student behavior. The purpose of the study: prevention of aggressive behavior of students of higher education institutions. Subject of research: preventive work as a means of preventing aggressive behavior of students. In the work In the work the theoretical analysis of the approaches at various scientists devoted to studying of aggression is carried out; the causes and forms of aggressive behavior in students are identified; the level of students' aggression was experimentally studied; the program of prevention of aggressive behavior of students for the purpose of its correction is developed and implemented. The scientific novelty of the study lies in a comprehensive approach to the prevention of aggressive behavior of students in higher education. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject агресивність uk
dc.subject агресія uk
dc.subject агресивна поведінка uk
dc.subject стан агресії uk
dc.subject студент uk
dc.subject студентський вік uk
dc.subject профілактика агресивної поведінки uk
dc.subject aggressiveness uk
dc.subject aggression uk
dc.subject aggressive behavior uk
dc.subject state of aggression uk
dc.subject student uk
dc.subject student age uk
dc.subject prevention of aggressive behavior uk
dc.title Організаційно-педагогічні умови попередження агресивної поведінки у студентів закладів вищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics