dc.contributor.author |
Фурсенко, Софія Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-03T21:59:01Z |
|
dc.date.available |
2021-01-03T21:59:01Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3839 |
|
dc.description |
Фурсенко С. Ю. Науково-методичні засади гуманізації освітнього процесу у закладі вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 84 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 84 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці. Перелік посилань включає 72 джерела. Об’єкт дослідження: гуманізація виховного процесу у закладі вищої освіти. Предмет дослідження: педагогічні умови гуманізації виховного процесу у закладі вищої освіти. Мета роботи: теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови гуманізації виховного процесу у закладі вищої освіти.. В роботі на основі аналізу філософської, психолого-педагогічної літератури та наукових праць з окресленої проблематики уточнено сутність понять «гуманізація», «гуманістичний підхід»; обґрунтовано критерії гуманізації виховного процесу; експериментально перевірено готовність викладачів до гуманізації виховного процесу; розглянуто перспективи реалізації гуманістичного підходу у виховному педагогічному процесі. Наукова новизна полягає в тому, що уточнено сутність понять «гуманізація», «гуманістичний підхід»; обґрунтовано критерії гуманізації виховного процесу. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 84 pages of printed text, contains 3 tables. The list of references includes 72 sources. The object of the study: humanization of the educational process in higher education. Subject of research: pedagogical conditions of humanization of educational process in higher education institution. Purpose: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the humanization of the educational process in higher education. the criteria of humanization of the educational process are substantiated; the readiness of teachers to humanize the educational process was experimentally tested; the prospects of realization of the humanistic approach in educational pedagogical process are considered. The scientific novelty is that the essence of the concepts "humanization", "humanistic approach" is specified; the criteria of humanization of the educational process are substantiated. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
гуманізація |
uk |
dc.subject |
духовність |
uk |
dc.subject |
духовний розвиток |
uk |
dc.subject |
гуманістичний підхід |
uk |
dc.subject |
педагогічний процес |
uk |
dc.subject |
саморозвиток |
uk |
dc.subject |
виховна система |
uk |
dc.subject |
humanization |
uk |
dc.subject |
spirituality |
uk |
dc.subject |
spiritual development |
uk |
dc.subject |
humanistic approach |
uk |
dc.subject |
pedagogical process |
uk |
dc.subject |
self development |
uk |
dc.subject |
educational system |
uk |
dc.title |
Науково-методичні засади гуманізації освітнього процесу у закладі вищої освіти |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |