Інституційний репозитарій ЗНУ

Впровадження та управління маркетингової діяльності на підприємстві АПГК «Дніпровська»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кононенко, Єлизавета Вадимівна
dc.date.accessioned 2021-01-05T12:26:37Z
dc.date.available 2021-01-05T12:26:37Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3877
dc.description .Кононенко Є. В. Впровадження та управління маркетингової діяльності на підприємстві АПГК «Дніпровська» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник В. Л. Корінєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 100 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота викладена на 100 сторінках друкованого тексту, містить 10 таблиць, 20 рисунків. Перелік посилань включає 77 джерел, з них 8 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес впровадження та управління маркетингової діяльності на підприємстві АПГК «Дніпровська»з метою підвищення конкурентоспроможності на ринку. Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо впровадження та управління маркетингової діяльності на підприємстві АПГК «Дніпровська»з метою підвищення конкурентоспроможності на ринку. Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових, методологічних та практичних знань з впровадження та управління маркетингової діяльності на агропромисловому підприємстві. Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово – економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Одержані результати: розроблені маркетингові стратегії, що враховують зміну ринкової кон'юнктури: за видами продукції як лідера ринку і як претендента на лідерство, як підприємства – послідовника і підприємства обслуговуючого ринкові ніші, запропоновані основні напрямками розвитку маркетингової діяльності підприємства на наступний 2021 рік по секторам. Результати дослідження можуть бути застосовані підприємствами, зокрема, модель організації маркетингової діяльності підприємства на продовольчому ринку для АПГК «Дніпровська». uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 100 pages of printed text, contains 10 tables, 20 figures. The list of referеnces includes 77 sources, 8 of them in foreign languages. The object of the research is the process of implementation and management of marketing activities at the enterprise APGK "Dniprovska" in order to increase competitiveness in the market. The subject of the research is theoretical and methodical approaches to the implementation and management of marketing activities at the enterprise APGK "Dniprovska" in order to increase competitiveness in the market. The purpose of the master's work is to systematize scientific, methodological and practical knowledge on the implementation and management of marketing activities in the agro-industrial enterprise. In the process of research, the following scientific results were obtained: 1) theoretical aspects of management of marketing activity of the enterprise are considered; 2) the basic approaches to an estimation of efficiency of marketing activity at the enterprise are investigated; 3) the analysis of marketing activity of the enterprise of APGK "Dniprovska" is carried out; 4) the market of chicken meat of Ukraine is investigated; 5) analysis of the competitive environment of APGK "Dniprovska" was carried out; 6) developed recommendations for improving the organizational and managerial structure of the marketing service of APGK "Dniprovska"; 7) the proposed priority areas in the development of marketing of the enterprise APGK "Dniprovska"; 8) Improving the communication policy of Dniprovska. Methods of research: theoretical generalization, logical generalization, comparative analysis, deductive, marketing analysis, correlation analysis, index 6 analysis, etc. The results obtained: developed marketing strategies that take into account changes in market conditions: by type of product as a market leader and as a candidate for leadership, as a follower and a company serving market niches, proposed the main directions of marketing activities for the next 2021 by sector . The results of the study can be applied by enterprises, in particular, the model of organization of marketing activities of the enterprise in the food market for APGK "Dniprovska". uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маркетингова діяльність uk
dc.subject конкуренція uk
dc.subject споживач uk
dc.subject управління uk
dc.subject ринок uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject частка ринку uk
dc.subject стратегія uk
dc.title Впровадження та управління маркетингової діяльності на підприємстві АПГК «Дніпровська» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу