ZNU Institutional Repository

Шляхи вдосконалення конкурентних стратегій на основі сегментування ринку медичних послуг на прикладі ПАТ «ВІТАЦЕНТР»

Show simple item record

dc.contributor.author Худякова, Катерина Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-01-05T13:03:02Z
dc.date.available 2021-01-05T13:03:02Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3883
dc.description Худякова К. О. Шляхи вдосконалення конкурентних стратегій на основі сегментування ринку медичних послуг на прикладі ПАТ «ВІТАЦЕНТР» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник В. М. Гельман. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 102 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота викладена на 102 сторінках друкованого тексту, містить 18 таблиць, 14 рисунків. Перелік посилань включає 75 джерел, з них 2 іноземною мовою.Об’єкт дослідження — процес сегментації групи споживачів ринку медичних послуг на прикладі ПАТ «ВІТАЦЕНТР». Предмет дослідження — теоретичні та практичні аспекти сегментації ринку медичних послуг на прикладі ПАТ «ВІТАЦЕНТР». Мета кваліфікаційної роботи — систематизація наукових, методологічних і практичних знань з проведення сегментації ринку, вибору стратегії охоплення ринку та закріплення позицій товару на ньому. Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, маркетингового аналізу, порівняння, зведення та інші. У процесі дослідження отримано такі наукові результати: – проведена сегментація медичних послуг України та ПАТ «ВІТАЦЕНТР»; – розглянуто процес сегментування кінцевих споживачів на ринку медичних послуг на прикладі ПАТ «ВІТАЦЕНТР»; – визначені головні фактори, що впливають на вибір споживача; – визначенні головні сегменти, орієнтовані на отримання послуг в ПАТ «ВІТАЦЕНТР»; – обрано стратегію охоплення ринку та методи щодо її реалізації; – запропоновані шляхи вирішення проблеми якості платних медичних послуг на прикладі ПАТ «ВІТАЦЕНТР». Наукова новизна полягає в тому, що визначені головні споживчі сегменти в сфері медичних послуг, знайдена цільова аудиторія та обрано стратегію просування. Результати дослідження можуть бути використані підприємством при просуванні медичних послуг. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 102 pages of printed text, contains 18 tables, 14 figures. The list of referеnces includes 75 sources, 2 of them in foreign languages. The object of research is the process of segmentation of a group of consumers of the medical services market on the example of PJSC «VITACENTER». The subject of research is theoretical and practical aspects of medical services market segmentation on the example of PJSC «VITACENTER». The purpose of qualification work — systematization of scientific, methodological and practical knowledge on market segmentation, the choice of market coverage strategy and consolidation of product positions in it. Research methods: logical generalization, deductive, marketing analysis, comparison, summary and others. The following scientific results were obtained in the course of the research: – segmented of medicalservices of Ukraine and PJSC «VITACENTER»; – considered the process of segmentation of end consumers in the medical services market is considered on theexample of PJSC «VITACENTER»; – identified the main factors influencing consumer choice; – identified the main segments focused on receiving services in PJSC «VITACENTER»; – identified target audience of PJSC «VITACENTER»; – choose the strategy of market coverage and methods for its implementation are chosen; – suggested ways to solve the problem of quality of paid medical services on the example of PJSC "VITACENTER". The scientific novelty is that the main consumer segments in the field of medical services are identified, the target audience is found and the promotion strategy is chosen. The results of the study can be used by the company in promoting medical services and building an effective pricing policy loyal to each group of consumers. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject сегментація ринку uk
dc.subject просування uk
dc.subject цільовий сегмент uk
dc.subject етапи проведення сегментації uk
dc.subject стратегія охоплення ринку uk
dc.subject метод «a priоry» uk
dc.subject цільова аудиторія uk
dc.subject критерії сегментації uk
dc.subject метод «pоst hоc» uk
dc.title Шляхи вдосконалення конкурентних стратегій на основі сегментування ринку медичних послуг на прикладі ПАТ «ВІТАЦЕНТР» uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics