Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування та підтримка лояльності споживачів ТОВ «Нова почта»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марінчук, Ірина Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-01-05T13:35:40Z
dc.date.available 2021-01-05T13:35:40Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3890
dc.description Марінчук І. О. Формування та підтримка лояльності споживачів ТОВ «Нова почта» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник Н. В. Терент’єва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 101 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота викладена на 101 сторінках друкованого тексту, містить 19 таблиць, 14 рисунків, 1 додаток. Перелік посилань включає 73 джерела, з них 4 іноземною мовою.Об’єктом дослідження є процес формування та підтримки лояльності споживачів. Предметом дослідження є теоретичні та методичні підходи щодо формування та підтримки лояльності споживачів ТОВ «Нова Пошта». Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових, методологічних та практичних знань з формування та підтримки лояльності споживачів ТОВ «Нова Пошта». Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово – економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Одержані результати: алгоритм розробки маркетингової стратегії формування та управління лояльністю споживача для ТОВ «Нова Пошта», який дозволить встановити зі споживачами партнерські відносини, що орієнтовані як на задоволення потреб споживачів, так і реалізацію стратегічних інтересів оператора послуг доставки, тому що вони формують потенційний попит споживачів та забезпечують розширення частки ринку. Результати дослідження можуть бути застосовані підприємствами, зокрема, основні види програм заохочення лояльності споживачів ТОВ «Нова Пошта». uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 101 pages of printed text, contains 19 tables, 14 figures, 1 annex. The list of referеnces includes 73 sources, 4 of them in foreign languages. The object of research is the process of forming and maintaining consumer loyalty. The subject of the research is theoretical and methodological approaches to the formation and maintenance of consumer loyalty of Nova Poshta LLC. The purpose of the master's work is to systematize scientific, methodological and practical knowledge on the formation and maintenance of consumer loyalty of Nova Poshta LLC. In the process of research, the following scientific results were obtained: 1) theoretical and methodological approaches to the formation of consumer loyalty are considered; 2) identified components of the process of forming and maintaining consumer loyalty; 3) marketing management of consumer loyalty is investigated; 4) the loyalty of consumers of LLC Nova Poshta in the market of delivery services is analyzed; 5) the competitive environment of the market of delivery services in Ukraine is investigated; 6) the marketing strategy of management of loyalty of consumers of Open Company "Nova Poshta" is developed; 7) Loyalty programs aimed at consumer groups of Nova Poshta LLC were implemented. Methods of research: theoretical generalization, logical generalization, comparative analysis, deductive, marketing analysis, correlation analysis, index analysis, etc. The results obtained: an algorithm for developing a marketing strategy for 6 the formation and management of consumer loyalty for Nova Poshta LLC, which will establish partnerships with consumers focused on meeting the needs of consumers and the realization of strategic interests of the delivery service operator, because they generate potential demand consumers and ensure the expansion of market share. The results of the study can be applied by enterprises, in particular, the main types of consumer loyalty programs of Nova Poshta LLC. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject споживач uk
dc.subject программа лояльності uk
dc.subject лояльність uk
dc.subject управління uk
dc.subject стимулювання uk
dc.subject ринок послуг доставки uk
dc.subject алгоритм uk
dc.title Формування та підтримка лояльності споживачів ТОВ «Нова почта» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу