UA : Кваліфікаційна робота викладена на 91 сторінці друкованого тексту, містить 14 таблиць, 4 рисунки, 2 додатки. Перелік посилань включає 64 джерела, з них 7 іноземною мовою.Об’єктом дослідження є формування стратегії маркетингу підприємства
нарикладі ПАТ"ІнГЗК" (Інгулецький гірничо-збагачувальний комбінат)
з метою підвищення конкурентоспроможності на ринку.
Предметом дослідження є теоретичні засади організації маркетингової
діяльності на промисловому підприємстві ПАТ «ІнГЗК» з метою
підвищення конкурентоспроможності на ринку.
Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових,
методологічних та практичних знань з формування стратегії маркетингу
підприємства ПАТ «ІнГЗК» з метою підвищення його
конкурентоспроможності на ринку.
Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово–
економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін.
Одержані результати: методика формування рекламного простору
ПАТ « ІнГЗК» дозволяє підвищити імідж в очах партнерів, конкурентів
і споживачів, засвідчити власну стабільність, значущість та
ефективності компанії, найбільш коротким шляхом сформувати
громадську думку споживачів про компанію і послуги, привернути увагу
великих корпоративних клієнтів, поліпшити ефективність діяльності не
тільки в Дніпропетровському регіоні а й на всій території України.
Результати дослідження можуть бути застосовані підприємствами,
зокрема,використання event – технологій в формуванні рекламного
простору ПАТ «ІнГЗК», а також впровадження digital– технологій в
середовище phygital.
EN : The work is presented on 91 pages of printed text, contains 14 tables, 4 figures, 2 annex. The list of referеnces includes 64 sources, 7 of them in foreign languages. The object of the study is the formation of marketing strategy of the
enterprise on the basis of PJSC "InGOK" (Ingulets Mining and Processing
Plant) in order to increase competitiveness in the market.
The subject of the study is the theoretical foundations of the organization of
marketing activities at the industrial enterprise of PJSC "InGOK" in order to
increase competitiveness in the market.
The purpose of the master's work is to systematize scientific, methodological
and practical knowledge on the formation of marketing strategy of the
enterprise PJSC "InGOK" in order to increase its competitiveness in the
market.
Research methods: logical generalization, deductive, financial - economic and
statistical analysis, comparison, summary, etc.
The results obtained: the method of forming the advertising space of PJSC
"InGOK", allows to improve the image in the eyes of partners, competitors
and consumers, to prove their own stability, importance and efficiency of the
company, the shortest way to form public opinion about the company and
services, attract large corporate clients. to improve the efficiency of activities
not only in the Dnipropetrovsk region but also throughout Ukraine.
The results of the study can be used by enterprises, in particular, the use of
event - technologies in the formation of advertising space of PJSC "InGOK",
as well as the introduction of digital - technologies in the phygital
environment.