ZNU Institutional Repository

Те хнологія коопе ра тивного на вча ння у викла да нні «Не орга нічної хімії»

Show simple item record

dc.contributor.author Рудченко, Вікторія Андріївна
dc.date.accessioned 2021-01-06T06:09:29Z
dc.date.available 2021-01-06T06:09:29Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3908
dc.description Рудченко В. А. Те хнологія коопе ра тивного на вча ння у викла да нні «Не орга нічної хімії» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 102 "Хімія" / наук. керівник В. В. Перетятько. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : В роботі 70 сторінок, 4 таблиці, 6 рисунків, було використано 55 літературних джерел, із них 13 на іноземній мові. Об’єктом дослідже ння є процес навчання хімії в закладах вищої освіти. Пре дме т дослідже ння – методика застосування технології коопе ра тивного на вча ння на  лабораторних за няттях з не орга нічної хімії для студе нтів за кла дів вищої освіти. Ме тою  дослідже ння є те оре тичне  обґрунтува ння сутності коопе ра тивної технології на вча ння та  їх впрова дже ння в проце с навчання неорганічної хімії закладу вищої освіти. Методи дослідження: теоретичні: порівняльний аналіз джерел наукової педагогічної та методичної літератури, інтерпретація, формулювання висновків; експериментальні: педагогічний експеримент, тестування з визначення рівня комунікативних і організаторських здібностей, анкетування, аналіз успішності студентів; математичні ‒ якісний і кількісний аналіз, інтерпретація отриманих результатів. Розроблено методику впровадження технології кооперативного навчання при вивченні «Неорганічної хімії» на лабораторних заняттях студентів І курсу спеціальності 102 «Хімія». Досліджено формування хімічних компетентностей, комунікативних і організаційних здібностей студентів методами технології кооперативного навчання. uk
dc.description.abstract EN : In the work 70 pages, 4 tables, 6 figures were used 55 literary sources, 13 of them in a foreign language. The object of research is the pedagogical activity of teaching in classes in inorganic chemistry. The subject of the research is methods, techniques, cooperative teaching in inorganic chemistry classes for students of higher educational institutions. The purpose of the research is a theoretical substantiation of the essence of cooperative teaching methods and their implementation in the educational process. Research methods and equipment - theoretical, empirical, experimental, mathematical statistics. Cooperative learning, meets the requirements of today. It is widely used in the organization of the educational process in educational institutions of different levels in the world and in Ukraine. Cooperative learning is a type of learning activity / learning strategy based on working together in a small group mode, the distinguishing feature of which is the structured cooperation of all members of the group in order to interact. help in the process of learning, optimizing interaction (communication) and improving the skills of cooperation of group members. Plans-summaries with the use of the cooperative form were developed, with the help of pedagogical experiment the efficiency of the use of the cooperative form in classes in inorganic chemistry was confirmed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject методика викладання хімії uk
dc.subject організаторські здібності uk
dc.subject технологія кооперативного навчання uk
dc.subject комунікативні здібності uk
dc.subject групова робота uk
dc.subject communicative against uk
dc.subject methods of teaching chemistry uk
dc.subject cooperative form of learning uk
dc.subject plan-summary of lessons in inorganic chemistry uk
dc.subject group work uk
dc.title Те хнологія коопе ра тивного на вча ння у викла да нні «Не орга нічної хімії» uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics