ZNU Institutional Repository

Соціальні мережі як сучасний інструмент процесу соціокультурної самоідентифікації особи

Show simple item record

dc.contributor.author Кургузов, Андрій Олегович
dc.contributor.author Kurguzov, Andrii
dc.contributor.author Кургузов, Андрей Олегович
dc.date.accessioned 2018-02-14T12:21:55Z
dc.date.available 2018-02-14T12:21:55Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Кургузов, А. О. Соціальні мережі як сучасний інструмент процесу соціокультурної самоідентифікації особи / А. О. Кургузов //Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 70 (2017). - с. 54 - 61 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/391
dc.description ORCID 0000-0002-9631-7947 uk
dc.description.abstract UA : В статті представлено дослідження соціальних мереж як одного з найважливіших елементів сучасної соціокультурної та комунікативної реальності, розглянуто специфіку механізму роботи соціальних мереж як інструменту самоідентифікації, виявлено особливості протікання процесу соціокультурної самоідентифікації особи на різних його етапах, проаналізовано роль соціальних мереж як інструменту процесу самоідентифікації сучасних українців. Головна мета статті – здійснити аналіз соціальних мереж як сучасного інструменту процесу соціокультурної самоідентифікації особи. Методологія дослідження. Реалізація мети та завдань зумовила необхідність використання загальнонаукових методів та принципів: методу системного аналізу, структурно-функціонального аналізу, методу аксіологічної інтерпретації, аналітичного методу. Наукова новизна дослідження полягає у виявленні специфіки соціальних мереж як мультифункціонального соціокультурного середовища та інструменту самоідентифікації особи в сучасній Україні. Висновок – соціальні мережі як ефективний інструмент соціокультурної самоідентифікації особи сприяють динамічності та багатовекторності процесу самоідентифікації, усувають низку бар'єрів спілкування, створюють ефект «перманентної самопрезентації», роблять спілкування більш продуктивним. Сучасні українці активно використовують соціальні мережі у якості інструменту процесу соціокультурної самоідентифікації, соціальні мережі відіграють суттєву роль у самопрезентації, самовираженні, формуванні нових способів соціокультурної самоідентифікації українців. uk
dc.description.abstract EN : he article provides the research of social networks as one of the most important elements of modern sociocultural and communicative reality, the specifics of the mechanism of the work of social networks as a tool of selfidentification, reveals the peculiarities of the process of the socio-cultural self-identification of an individual at its various stages, analyzes the role of social networks as a tool of the process of self-identification of modern Ukrainians. The main goal of the article is to analyze social networks as a modern instrument of the process of socio-cultural self-identification of an individual. The methodology of the study - the realization of goals and tasks necessitated the use of general scientific methods and principles: the method of system analysis, structural and functional analysis, the method of axiological interpretation, the analytical method. The scientific novelty of the research is the identification the specificity of social networks as a multi-functional socio-cultural environment and a tool for self-identification of an individual in modern Ukraine. Conclusion - social networks as an effective tool for socio-cultural self-identification of an individual contribute to the dynamism and multi-vector nature of the process of self-identification, eliminate a number of barriers to communication, create the effect of "permanent self-presentation," make communication more productive. Modern Ukrainians actively use social networks as a tool of the process of socio-cultural self-identification, social networks play an important role in self-presentation, self-expression, the formation of new ways of socio-cultural selfidentification of Ukrainians uk
dc.description.abstract RU : В статье представлено исследование социальных сетей как одного из важнейших элементов современной социокультурной и коммуникативной реальности, рассмотрена специфика механизма работы социальных сетей как инструмента самоидентификации, выявлены особенности протекания процесса социокультурной самоидентификации человека на различных его этапах, проанализирована роль социальных сетей как инструмента процесса самоидентификации современных украинцев. Главная цель статьи - провести анализ социальных сетей как современного инструмента процесса социокультурной самоидентификации личности. Методология исследования - реализация целей и задач обусловила необходимость использования общенаучных методов и принципов: метода системного анализа, структурно-функционального анализа, метода аксиологической интерпретации, аналитического метода. Научная новизна исследования заключается в выявлении специфики социальных сетей как мультифункциональной социокультурной среды и инструмента самоидентификации личности в современной Украине. Вывод - социальные сети как эффективный инструмент социокультурной самоидентификации личности способствуют динамичности и многовекторности процесса самоидентификации, устраняют ряд барьеров общения, создают эффект «перманентной самопрезентации», делают общение более продуктивным. Современные украинцы активно используют социальные сети в качестве инструмента процесса социокультурной самоидентификации, социальные сети играют существенную роль в самопрезентации, самовыражении, формировании новых способов социокультурной самоидентификации украинцев. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject соціальні мережі uk
dc.subject соціокультурна самоідентифікація uk
dc.subject віртуальна комунікація uk
dc.subject інтернет-середовище uk
dc.subject ідентичність uk
dc.subject соціокультурний простір uk
dc.subject social networks uk
dc.subject socio-cultural self-identification uk
dc.subject virtual communication uk
dc.subject Internet environmen uk
dc.subject identity uk
dc.subject socio-cultural space uk
dc.subject социальные сети uk
dc.subject социокультурная самоидентификация uk
dc.subject виртуальная коммуникация uk
dc.subject интернет-среда uk
dc.subject идентичность uk
dc.subject социокультурное пространство uk
dc.title Соціальні мережі як сучасний інструмент процесу соціокультурної самоідентифікації особи uk
dc.title.alternative Social networks as a modern tool of the process of socio-cultural selfidentification of an individual uk
dc.title.alternative Социальные сети как современный инструмент процесса социокультурной самоидентификации человека uk
dc.type Стаття uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics