UA : Кваліфікаційна робота магістра виконана на 76 сторінках друкованого тексту та містить 6 рисунків. Перелік використаної літератури містить 80 посилань, з яких 25 – наукові роботи з іноземних видань.
Актуальність роботи полягає в тому, що сучасний розвиток суспільства все більше залежить від інформаційної насиченості діяльності людини. Саме тому в даний час активізується інтерес вчених до вивчення пам’яті та уваги у шкільному віці, що пов’язане з необхідністю розв’язання актуальних теоретичних питань загальної організації психофізіологічних процесів.
Об’єкт дослідження – вища нервова діяльність людини.
Предмет дослідження – особливості показників пам’яті та уваги у осіб шкільного віку із різним часом сенсомоторної реакції, учнів Запорізької ЗОШ І – ІІІ ст. №81 Запорізької міської ради Запорізької області.
Мета роботи – полягає у дослідженні особливостей показників пам’яті та уваги у осіб шкільного віку із різним часом сенсомоторної реакції.
У роботі досліджено особливості показників пам’яті та уваги осіб шкільного віку із різним часом сенсомоторної реакції. Встановлено, що час сенсомоторної реакції залежить від показників пам’яті та уваги дітей. В свою чергу, рівень цих психофізичних показників характеризують сформованість та розвиток центральної нервової системи дитини.
Новизна роботи полягає в тому, що вперше було вивчено особливості показників пам’яті та уваги у осіб шкільного віку із різним часом сенсомоторної реакції, учнів Запорізької ЗОШ І – ІІІ ст. №81.
EN : Master’s qualification work is executed on 76 pages of printed text and contains 6 figures. The list of literature sources contains 80 references, of which 25 are scientific works from foreign publications.
The urgency of the work is that the modern development of society increasingly depends on the information content of human activity. That is why scientists are currently gaining interest in the study of memory and attention at school age, which is associated with the need to address current theoretical issues of the general organization of psychophysiological processes.
The object of research – the higher nervous activity of a person.
The subject of the research is the peculiarities of memory and attention indicators in school – age people with different time of sensory – motor reaction, students of Zaporizhzhya Secondary School of I – III grades №81.
The purpose of the work is to study the dynamics of changes in memory and attention in school – age people with different time of sensory – motor reaction.
The peculiarities of memory and attention indicators of school-age persons with different time of sensory – motor reaction are investigated in the work. It has been established that the time of sensory – motor reaction depends on the indicators of memory and attention of children. In turn, the level of these psychophysical indicators characterize the formation and development of the child's central nervous system.
The novelty of the work is that for the first time the peculiarities of memory and attention indicators in school – age people with different time of sensory – motor reaction, students of Zaporizhzhya Secondary School of I – III grades were studied №81.