Інституційний репозитарій ЗНУ

Вікові зміни показників розумової працездатності у дітей при навчанні за індивідуальним графіком

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савченко, Марина Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-01-06T20:46:44Z
dc.date.available 2021-01-06T20:46:44Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3948
dc.description Савченко М. С. Вікові зміни показників розумової працездатності у дітей при навчанні за індивідуальним графіком : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 091 «Біологія» / наук. керівник М. М. Малько. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота виконана на 70 сторінках друкованого тексту, містить 9 таблиць та 6 рисунків. Перелік посилань включає 51 джерело, в тому числі, 5 англомовних видань. Об’єктом дослідження були показники розумової працездатності дітей, які навчаються за індивідуальним графіком. Мета роботи полягала у з'ясуванні вікових змін розумової працездатності дітей, які навчаються за індивідуальним графіком. Актуальність роботи обумовлена недостатнім рівнем вивчення вікових змін розумової працездатності дітей з особливими потребами, що ускладнює прогнозування їх психічного розвитку в онтогенезі. Методи досліджень: фізіологічні, педагогічні та статичної обробки експериментальних даних. В роботі визначені показники наочно-образного мислення, швидкості переключення уваги за умов активного вибору інформації, короткострокової зорової пам’яті. Результати дослідження вказують, що з віком розумова працездатність дітей, які навчаються за індивідуальним графіком покращується. Значимість роботи полягає в своєчасному і методично правильному діагностуванні порушень розумової працездатності та своєчасній корекції психічного розвитку дітей. uk
dc.description.abstract EN : The thesis is executed on 70 pages of printed text, contains 9 tables and 6 drawings. The list of links includes 51 sources, including 5 English-language editions. The object of the study was the indicators of mental performance of children, who study according to an individual schedule. The purpose of the work was to find out the age-related changes in the mental capacity of children who study on an individual schedule. The urgency of the work is due to the insufficient level of study of age-related changes in the mental capacity of children with special needs, which complicates the prediction of their mental development in ontogenesis. Methods of research: physiological, pedagogical and static processing of experimental data. In the work, the use of indicators of visual-thinking thinking, the speed of switching attention in the conditions of active choice of information, short-term visual memory. The results of the study indicate that with age, the mental capacity of children who study on an individual schedule improves. The significance of the work consists in timely and methodically correct diagnosing of violations of mental working capacity in children and timely correction of mental development of children. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject наочно-образне мислення uk
dc.subject швидкість переключення уваги uk
dc.subject короткострокова зорова пам’ять uk
dc.subject розумова працездатність uk
dc.subject індивідуальна форма навчання uk
dc.subject діти з особливими потребами uk
dc.subject full-intelligent intelligence uk
dc.subject fast quality switch uk
dc.subject attentional speed memory uk
dc.subject conceptive employment uk
dc.subject individual form of education uk
dc.subject children with special needs uk
dc.title Вікові зміни показників розумової працездатності у дітей при навчанні за індивідуальним графіком uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу