ZNU Institutional Repository

Аналіз якості обслуговування клієнтів логістичного провайдера «Нова пошта»

Show simple item record

dc.contributor.author Тупікова, Юлія Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-01-08T11:52:09Z
dc.date.available 2021-01-08T11:52:09Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3969
dc.description Тупікова Ю. В. Аналіз якості обслуговування клієнтів логістичного провайдера "Нова пошта" : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менедмент" / наук. керівник Н. М. Гуржій. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 85 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра складається: 85 сторінок, 15 рисунків, 8 таблиць, 60 джерел. Об'єктом дослідження є якість логістичного обслуговування клієнтів. Метою кваліфікаційної роботи полягає у пошуку дієвих рішень для підвищення якості обслуговування клієнтів логістичним провайдером «Нова пошта». Методи дослідження – описовий, порівняльний, балансовий, розрахунковий, функціонально вартісний аналіз. Актуальність даного дослідження в галузі управління товарної політики полягає в тому, що якість обслуговування клієнтів відіграє важливу і значиму роль в діяльності логістичних підприємств. Сучасні клієнти пред'являють все більші вимоги і чекають від даної сфери високих стандартів обслуговування. Однією з потреб сучасних умов господарювання є розробка нових підходів щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємства сфери логістики. Безсумнівно, успішна діяльність у сфері сервісу залежить від якості обслуговування клієнтів Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні аспекти оцінки якості обслуговування клієнтів, було проаналізовано існуючу системи оцінки якості логістичних послуг, визначено ефективність діяльності підприємства за допомогою фінансово-економічних показників, запропоновано шляхи підвищення якості логістичного обслуговування. Отримані результати можуть бути використані керівництвом «Нової пошти» в практичній діяльності по вдосконаленню логістичного обслуговування клієнтів. uk
dc.description.abstract EN : The Master's Degree qualification work consists of: 85 pages, 15 figures, 8 tables, 60 sources. The object of research is the quality of logistics customer service. The purpose of the qualification work is to find effective solutions to improve the quality of customer service logistics provider "Nova Poshta". Research methods - descriptive, comparative, balance sheet, calculation, functional cost analysis. The relevance of this study in the field of product policy management is that the quality of customer service plays an important and significant role in the activities of logistics companies. Today's customers are making increasing demands and expect high standards of service from this area. One of the needs of modern business conditions is the development of new approaches to ensure the competitiveness of the logistics industry. Undoubtedly, successful service activities depend on the quality of customer service During the work the theoretical aspects of quality assessment of customer service were considered, the existing system of quality assessment of logistics services was analyzed, the efficiency of the enterprise was determined with the help of financial and economic indicators, ways to improve the quality of logistics were proposed. The obtained results can be used by the management of Nova Poshta in practical activities to improve customer logistics. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject якість uk
dc.subject логістика uk
dc.subject логістичне обслуговування uk
dc.subject інформаційні системи uk
dc.title Аналіз якості обслуговування клієнтів логістичного провайдера «Нова пошта» uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics