Інституційний репозитарій ЗНУ

Реалізація алгоритму оптимізації змісту навчальної дисципліни

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Милосердова, Олександра Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-01-09T13:22:10Z
dc.date.available 2021-01-09T13:22:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3986
dc.description Милосердова О. О. Реалізація алгоритму оптимізації змісту навчальної дисципліни : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник О. С. Пшенична. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 58 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 58 сторінках друкованого тексту, містить 6 таблиць, 22 рисунків, 2 додатки, 15 джерел. Об’єкт дослідження – алгоритм оптимізації змісту навчальної дисципліни. Мета роботи – реалізація алгоритму оптимізації змісту навчальної дисципліни. Методи дослідження – описовий, порівняльний, алгоритмізація, програмування. Результат дипломного проекту – розроблений та програмно реалізований алгоритм оптимізації змісту навчальної дисципліни. Потреба у оптимізації навчання с кожним днем стає все більш вираженою, оскільки зменшується час, що витрачається на вивчання окремих дисциплін, передбачених курсом, та збільшується обсяг інформації, яку можна вивчати. Існує багато шляхів оптимізації навчального процесу. В даній роботи розглянуто один з них, а саме вибір оптимальної послідовності вивчання розділів. Реалізація вибору проходить у два етапи. На першому етапі зміст дисципліни аналізується за допомогою засобів контент-аналізу. На другому етапі матриця суміжності, отримана з результатів контент-аналізу, піддається перетворенням, в результаті яких формується масив. Даний масив містить запропонований оптимальний порядок вивчання дисциплін. Таким чином, орієнтуючись на результати роботи програмного забезпечення, матимемо можливість автоматизувати аналіз змісту навчальних дисциплін та покращити їх вивчання. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 58 pages of printed text, 6 tables, 22 figures, 2 annexes, 15 references. The object of the study is the algorithm for optimizing the content of the discipline. The aim of the study is the implementation of the algorithm for optimizing the content of the discipline. The methods of research are descriptive, comparative, algorithmization and programming. The result of the diploma project is developed and implemented algorithm for optimizing the content of the discipline. The need to optimize learning is becoming more pronounced every day, as the time spent on studying certain disciplines provided by the course decreases, and the amount of information that can be studied increases. There are many ways to optimize the learning process. This paper considers one of them, namely choosing an optimal sequence of study sections. The implementation of this choice takes is made in two steps. In the first step, the content of the discipline is analyzed using content analysis tools. In the second step, the adjacency matrix obtained from the results of content analysis is subjected to transformations, as a result of which an array is formed. This array contains the proposed optimal order of study sections in the discipline. Thus, focusing on the results of the software, we will be able to automate the analysis of the content of disciplines and improve their studying. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject алгоритми оптимізації uk
dc.subject зміст навчальної дисципліни uk
dc.subject контент-аналіз uk
dc.subject теорія графів uk
dc.subject optimization algorithms uk
dc.subject content analysis uk
dc.subject graph theory uk
dc.title Реалізація алгоритму оптимізації змісту навчальної дисципліни uk
dc.title.alternative Implementation of the algorithm for optimizing the academic discipline content uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу